Tak doufám, že mi admini toto téma nezavřou. Vzhledem k tomu, že máme velmi nepříjemnou zkušenost s firmou na vnitřní dveře, myslím, že by nebylo od věci, varovat před ní ostatní. Je jasný, že někdo jiný může být s touto firmou spokojený, ale co předvedli u nás je s prominutím na zabití. S dodávkou dveří se zpozdili asi jen o měsíc, dveře přijeli namontoat v září 2006. 90% dveří udělali a zbytek, že si musí na firmě upravit a do týdne dorazí to dodělat. A dnes je květen 2008 a my dveře stále nemáme. Obchodní zástupce firmy se ze začátku vymlouval, pak nebral telefony, pak se zase vymlouval. Po návštěvě manžela, něco slíbil, nesplnil, slíbil, nesplnil a tak pořád dokola. Naprosto normální bylo, že nám dal termín kdy dorazí, nikdo nepřijel a telefony nebral. Zhruba před 4 měsíci, se tady stvail, dveře co tady nechali nenamontované si vzal, že je taky musí upravit a od té doby to samé, sliby a sliby. Nakonec tedy, že přijedou v pondělí, v pondělí nidko nikde, tak prý v úterý, ale dveře a obložky prý jen dovezou a montáž ať si zajistíme sami ]-( . Hrůza, ale smířili jsme se s tím, že si někoho seženeme. Přijeli až v sobotu a dovezli jen ty dveře co si před 4 měsíci odvezl, že nic jiného nemají a ani mít nebudou, ať si to zařídíme sami. A to ještě poslal kluka co o tom nic neví. Zkoušeli jsme kdysi volat i majitelovi, ale ten nás stejně odkázal jen obchoďáka. Takže zítra se pokusím majitelovi zavolat a to co mu řeknu si určitě za rámeček nedá. V souvislosti s touto firmou mě nenapadá jediné slušné slovo. A co to je za firmu, Carman z Uničova. Na ně si tedy dejte velký pozor. My máme za 3 týdny kolaudovat a kolaudaci nám bez vnitřních dveří neudělají. Mít v ruce smlouvu, kterou obchodní zástupce při první návštěvě přivezl špatně sepsanou a jinou nám nedodal ani při opakovném upomínáni už dávnou jsme to dali k soudu. Tak jsem si aspoň torchu ulevila.
Plnou cenu ne, ale klidně bych ten zbytek doplatila(určitě na tom co jsme ji zaplatili neprodělali), abych měla dveře, protože sehnat někoho na dodělání je docela problém, aby ty dveře byli stejný. Nikomu se nechce dělat dodělky, na kterých nevydělají tolik jako na celé zakázce.
Právě, že smlouvu nemáme, poprvé jí dovezl špatně napsanou a pak u jí jen sliboval.
tak já si tady taky trochu ulevím, nám firma ALBO už 3 měsíce mění 1 okenní rám - nestrefili se s barvou... :-|
vyrobit komplet okna a dveře jim trvalo 1měsíc, montáž oken proběhla 20.2.2008 s písemnou výhradou, že 1 okenní rám je jiný, po mnoha telefonáteh včera (tj. po 3 měsících) přijeli s novým rámem, ale protože se s barvou opět nestrefili, zase si ho odvezli ]-(
smlouvu od nich sice máme, i předávací protokol s výhradou, že 1 rám je barevně jiný, ale zakázku jsme bohužel komplet zaplatili v prosinci 2007, aby byla s 5%DPH
...tak ja som dnes zrealizovala jednej firme s plastovymi oknami ..."Reaklamaciu o reklamiacii"... :-N ]-( ]-( ]-(
...takze bojujem s ludskou blbostou dalej.....aj ked ma to:
...stoji cas..pretoze praca na RD stoji...
...moje pevne nervy...
...a v poslednom case aj hlasivky ]-( :-p
...vrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr............
Aspo hradec Králové .... podlahy, naprostá nespokojenost, rozhodně si od nich nic nenechte dělat. urazili nam roh nove steny v chodbe, na kobercich fleky od lepidla, listy pritlucene hrebikama, no hruza a pan Hartman nam rekl, ze to podle nej je dobre udelane,... cha cha .. je to 5 let nazpatek, ale uz jim neverim. takze hradecaci pozor!
tak dodaam manag brno.....komunikacia v style ako popisovala expertka
stavali nas dom...a vykomunikovat s nimi nejaku reklamaciu je ozaj carovne
a tiez podla moznosti odporucam oblukom sa vyhnut stranke torimex a ich nabytku a najma ich dvom uzasnym majitelom ]-( ]-( rok nam menili PC stolik....ktory nemame vymeneny doteraz..a uz ani nebudeme...aaale laskavo nam dali slevu ]-( ]-( pricom sme ho chceli vratit hned ako ho doviezli a mohli sme si ho kupit v kike v perfektnom stave...teraz uz by to nebolo mozne...uz sa nevyraba....pani majitelke velkaa vdaka...velka vec to je rok kruzit kolo pravdy, ze nic vam nevymenime, nic nebude.....a stolik co mate je uz de facto posledny
volanie milionkrat k nim do plzne nas stalo mozno tolko co ta sleva :-N ]-(
uzasne je jak na managu a panovi, ktoreho doma doverne volame hruzik a tiez na pani torimexovej je to, ze ani po celej tej akcii nemaju potrebu sa ospravedlnit a nejake dobre meno firmy im je asi uplne ukradnute
ja by som chcela upozornit na firmu v L.M Filip je to nabytkaarska firma na kuchynske linky,linku mi prerabali dvakrat ,rucky dali uplne ine a hadali sa ze take som si objednala a na digestor vraj zabudli,no hotova hroza,ak by som chcela z polska by som mala kvalitnejsiu a aj lacnejsiu a este k tomu mi chceli predat spotrebice vraj nove,ale ked som si pozrela internet tak to boli vybehove supky,ktore uz hadam ani neexistuju,takze pozor pri kuchynskych studiach,je lepsie si v obchode pozriet uplne nove veci za taku cenu ,ktoru chcete vy investovat,nie ze vam povedia ze vam urobia dobru cenu.Cloveka chcu na kazdom kroku obtiahnut ako by mal vo vrecku miliony.
Iva Roztoky (u Prahy) -dodavatel nabytku.
Nejvic me dostava jejich motto:
Maximálně uspokojit přání zákazníků ohledně ceny, kvality, variability a okamžité dostupnosti nakupovaného zboží.
:-D :-D :-D
Hm,objednali jsme u nich nabytek do loznice s dodaci lhutou 3-4 tydny nakonec to dopadlo tak,ze po 8. tydnech jsme z nich my vydolovali,ze nabytek nebude nikdy.
Volala jsem tam snad 150x s tim,ze se mi urcite ozvou...a takhle porad dokola... 8-( ]-(
Pozor aj na Drevoplast Trade Velky Cetin pri Nitre
Znami si objednali interierove dvere, zaplatili dost vysoku zalohu, nedodane ani dvere, ani viac videne peniaze
http://paulduro.blog.sme.sk/c/109810/...
Nedobré zkušenosti s rekonstrukcí koupelen a stupaček v celém domě...práce realizovala firma Great Service z Ostravy-Poruby
Koncem srpna 2007 měla firma začít s rekonstrukcí a ukončení a předání celého domu mělo být dne 20.12.2007, ale od slibů k práci to mělo dlouhou cestu. Nejprve se prováděla rekonstrukce poloviny domu. Dělníci chodili od ničeho k ničemu, sousedům udělali koupelnu a nakonec ji museli znovu celou rozkopat. Jelikož v nouzi najdeš přítele podávali nám sousedé informace jak to u nich probíhá a na co si máme dát pozor. Doufali jsme, že nás nic takového nemůže potkat. V listopadu k nám do bytu měla firma dorazit a samozřejmě nedorazila ani nedala vědět. Rázem se nám všechny sny o nové koupelně a uklizeném bytě do vánoc rozplynuly. Bylo nám sděleno po dlouhých telefonátech, že snad začnou práce až v únoru. Následně nám volala p. Laskovská, aby jsme byli doma od 7.2. max 14 dní a posílala sms. I přes problémy v práci jsem si vzala neplánovanou dovolenou a čekala. První ani druhý den nikdo nepřišel ani nevolal. Když jsme se konečně dovolali na výše uvedenou firmu, p. Laskovská nám sdělila, že o ničem neví....mimochodem byla to ona, která volala a psala sms kdy k nám přijdou. Tím začaly všechny problémy....když to shrnu...firma si chodila kdy se jim zlíbilo a po pracovní stránce u nás byli každý den max. 2 hodiny a někdy ani to ne. Po 14 dnech, jsme měli pouze rozkopaný byt a bylo nám sděleno p.Laskovskou, že je s prací dělníků nadmíru spokojena a že musíme být ještě doma, jelikož práce budou probíhat ještě min. měsíc. Když jsme jim sdělili, že doma být nemůžeme, jelikož s manželem musíme chodit do práce, sdělila nám, že jim musíme dát klíče od bytu. To už bylo na mě příliš, když práce měly být hotovy už v prosinci 2007 a navíc nechávat náš majetek napospas cizím lidem. Po tom co nám vytopili byt, zničili plovoucí podlahy jak v kuchyni tak na chodbě, zničili kuchyňskou linku, odřeli ledničku a jídelní stůl, zničili dlažbu na balkóně, odřeli novou pračku, probourali se do ložnice, kde jsme měli nově udělaný štuk jsme firmu vyhodili a již je nepustili do bytu. Práce nám dodělal náš známý a strašně nadával jak je všechno zfušované. Naštěstí máme fotky po celou dobu jejich strašné práce. Nyní se dohadujeme, kdo nám škody uhradí - podle Laskovské s firmy Great Service chceme řešit malichernosti. Navíc si myslí, že my budeme skákat jak ona píská a vůbec nebere, že jsme pracující lidé a nemůžeme si z práce odcházet jak se nám zlíbí. A dnešním mailem mě vytočila natolik, že zde musím uvést co napsala: "V nejbližších dnech Vás bude kontaktovat likvidátor z české pojištovny, prosím tímto o zpřístupnění bytu, které Vám dělá věčné potíže, ať se může provést zápis pojistné události. Dále prosíme o zpřístupnění bytu v době od 8.00. - 15.00, dle domluvy, aby se provedlo čištění dlažby v chodbičce. Pokud nám neumožníte přístup k odstranění vady, budeme to brát jako vyřešenou věc."
Připadá mi to jako vydírání, když nezpřístupníte byt tak máte smůlu. Čištění chodbičky je čištění dlažby na balkóně - jen nevím jak se dá vyčistit podřená dlažba....Navíc po zkušenostech, že přijdou a my si bereme dovolenou a oni pak nepřijdou už nehodláme ustupovat. V loňském roce i letošním jsem měla 5 týdnů dovolené vyčerpané jen na to, jak sedím doma a čekám na firmu, která stejně nepřišla. A ještě perlička nakonec....měsíc jsme byli bez záchodu, měsíc a půl bez vody a celkem od srpna 2007 - dubna 2008 jsme žili jak na staveništi. Laskovskou nic nezajímalo, hlavně že ona 2x týdně přišla s novým účesem, v minisukni a na 10 cm podpadcích a v po celém našem bytě se promenádovala jako by ji patřil. Nemluvě o tom jak se arogantně chovala k majitelce domu, která práce financovala.
Ahoj, také mám jedno varování (nestalo se mě, ale známému) - před panem POhankou a jeho bývalou firmou Lipostav (nyní prý už má firmu novou, staví byty u Vyškova) - bohužel u něj jdou škody do milionů a postižených je vícero. Začal stavět byty, vybral předem peníze od lidí a byty ani nedostavěl (také se mu podařilo prodat jeden byt více lidem, atd.), pokud lidé nechtěli o byt přijít, museli mu navíc ještě doplatit např. 400.000,- a byt jim předal v rozestavěném stavu, takže si museli např.dodělat topení, podlahy, obklady...takže byty se např. dojnásobně prodražili, ale tak chtěli bydlet, statisíce už do bytu vrazili, tak dávali peníze dál... Když už vše vypadalo dobře, zjistilo se, že celý bytový dům není vůbec zateplený, ani v úrovni žb věnců, takže milí majitelé zas musí sáhnout do kapsy a začít šetřit na zateplení...A milý pan P. je vysmátý, původní firma šla ke dnu, takže lidé si můžou podávat žaloby jak chtějí,oficiáolně nic nemá, bokem si založil firmu další (název má něco jako "Avio") a vesele si podniká dál. Ale už o tento případ projevila zájem TV, která mu asi udělá v Ob.judu nebo jiném podobném pořadu pěknou "reklamu".
mne sa stala podobna vec v BB predajni MEGA,tam som kupovala sedacku triplus dve kresla a po roku bola derava,tak som reklamovala,telefonicky ma vzdy ukludnili,ze sa na tom pracuje,po styroch mesiacoch natahovania som sa poriadne nastvala,zavolala som koho som mohla az skoro po najvysieho a potom sa zrazu lady pohli a konecne bola sedacka vymenena,a to mi este predtym doniesli uplne inu farbu ako som si objednala.Asi mam smolu ale skoro kazdy kus v byte som raz alebo dvakrat vymienala,co bolo bud nieco prasknute,odrapene,naopak ale najviac ma stve,ze vsade propaguju ze kupujte slovenske vyrobky a prave tie su najnekvalitnejsie ako by im vobec nezalezalo na tom,aku anti ]-( reklamu si tym robia.
Tak my máme zase špatnou zkušenost s malířskou firmou D+R Řeháček z Karviné. Poté, co nám vymalovali a my zaplatili nemalou částku, jsme po vyschnutí pokojů asi od 3 dny později zjistili, že některé barvy vůbec nesedí s tím, co jsme si objednali ze vzorníku. Reklamovali jsme to telefonicky, byl dohodnutý termín nápravy, ... ale malíř nepřišel! Manžel si bral na ten den dovolenou, volal tedy Řeháčkovi, který se vymluvil, že měli na firmě technický problém, ale že malíř se určitě dostaví v náhradní termín. Den před termínem mu manžel volal znovu, zda-li to tedy platí, ale tel. už nikdo nezvedal. Další den opět nikdo nepřišel. Volali jsme tedy znovu, tel. zvedl údajně bratr (2. společník firmy), že bratr má momentálně dovolenou a že on o ničem neví, ale že mu to vyřídí, až se vrátí a ten že se nám ozve. Podle hlasu nešlo rozpoznat, jestli je to opravdu bratr nebo se tak krásně zapíral (není špatné mít firmu s bratrem - podle potřeby se budou jeden před druhým zapírat). Samozřejmě uplynulo 14 dní a nikdo se neozval. Telefony nikdo nebral, museli jsme volat z pevné linky, protože naše čísla mob. tel. už znali a určitě je měli uložené. Po několika dnech nám konečně tel zvedl a najednou se začal vykrucovat, že reklamaci neuznává, že v pokojích bylo chladno apod. Napsali jsme tedy reklamaci písemně, ale nikdo se neozval, tel. nebrali, takže to dopadlo tak, že jsme se na to vykašlali (už jsme neměli chuť se další 3 měsíce dohadovat) a barvičky v pokojích nějak zkousli.
fsvojap - to je mi líto, že máte s Albo špatné zkušenosti. Nám okna montovali taky v 02/2008 a taky jsme platili plnou cenu v r. 2007 kvůli DPH. Až po předání jsme zjistili poškrábanou okapničku. Nejdříve poslali asi do týdne pána se sprejem v téže barvě, ale mrzlo, tak to nešlo přestříkat. Výměna okapničky by nebyl problém, ale muselo by se kvůli tomu vyndat celé okno, tak jsem se s tím škrábanečkem smířila a poslali nám dopropis na dohodnutou částku. Vše proběhlo ochotně a rychle. Tak doufám, že vám to už taky brzy vymění!
Naprosto nespolehlivá firma z Brna-pan Michal Fráňa...dělá/nedělá nám novou střechu...na začátku slíbil, že na jednu půlku naběhnou čtyři lidi a je to i s vyzděním na dva týdny a na druhou půlku to budou tři týdny...teď máme střechu otevřenou třetí měsíc, pan Fráňa je již podruhé na dovolené, právě jsem mluvila s jeho "zástupcem" (ten je v tom nevinně) a ten nemá vůbec tušení, co mají makači dělat....
borci ráno přijdou (nebo některé dny taky vůbec nepřijdou) okolo deváté, jdou si pro pivo a čekaj na šéfa...ten přijde mezi 10 a 11 rozdá práci a borci jdou pro další pivo...pak tu jsou do tří do čtyř a jdou pryč...za tu dobu, co to takto funguje už jsme samozřejmě hodněkrát zmokli a vzhledem k tomu, že máme v přízemí veškeré věci, je to tedy pošušňáníčko..navíc nám borci močí v budoucích obytných místnostech, takže to je taky super...
ještě nám nesmyslně posunuli zeď v obýváku a v pidi ložničce o 6-7 cm dovnitř, takže nám zmenšili obytnou plochu-údajně proto, že sousedova zeď je o 5 cm vydutá...tímto vznikla škvíra mezi sousedem a námi, kterou sousedovi zateklo....navíc nám vznikla nika u podlahy, protože tam už byl první šár a oni to posunuli až poté...niku samozřejmě doteď nedozdili...
výčet problémů by byl na dvě strany, nebudu vše vypisovat, ale stručně pana Michala Fráňu z Brna v žádném případě nebrat...naslibuje a nesplní, ale pro penízky si chodí v pravidelných intervalech... :-| ...asi to ani nedělá ve zlém úmyslu, ale je to organizačně naprosto neschopný člověk ]-(
Ahojky,já bych chtěla vyjádřit nespokojenost s firmou www.nase-domy.cz
Vystupují za odborníky,ale nakonec neumí vyřídit ani stavební povolení a vše chtějí platit dopředu BEZ NÁLEŽITÉHO POTVRZENÍ!!!!
Nakonec jsme od nich upustili!!!
MP Interiéry Jihlava - podlahové studio pod Jyskem - kupovali jsme u nich plovoucí podlahu Quickstep, chtěli ihned zálohu min. 70% (22000,-...tolik nechtěli ani na sedačku...) s tím, že podlahu dodají do 3 týdnů...když už to bylo měsíc, tak jsme tam volali, nejdřív pár dní nikdo nezvedal telefon, pak ho zvedl majitel, a že prý podlaha bude v úterý...v úterý nebyla, prý že bude ve čtvrtek...takže byla se zpožděním. Zároveň nám bylo řečeno, ať radši objednáme o pár balíků víc, a když nám zbydou nenačaté balíky, že je můžeme vrátit...zbyly nám 3 balíky v hodnotě 4000,-, tak jsme je vrátili...slečna prodavačka tvrdila, že u sebe nemá peníze, tak že nám vystaví dobropis a až budou peníze, ozvou se...po měsíci jsme se tam jeli zeptat, kdy teda budou peníze...čekal nás šok, podlaha tam stála opřená o zeď a že prý si ji dodavatel neodvezl a oni nám nemůžou dát peníze, protože jsme si jí koupili od dodavatele (???) a musíme tedy počkat, až on si tu podahu vyzvedne...a pak měsíc slibů, vykrucování se, výmluv, že už příští týden tam peníze určitě budou a že zavolají...další měsíc se nikdo neozval, tak jsme tam v pátek jeli...zase neměli peníze, tak ať prý přijedeme dneska.....a dnes jsme po dvou měsících z nich konečně dostali peníze... Ještě že jsme si jí od nich nenechali montovat a radši si to udělali sami, to bychom nebydleli ještě dnes po třech měsících...Jo a podlaha tam stojí opřená o zeď doteď. Do toho obchodu už mě nikdy nikdo nedostane!! ]-( ]-( ]-(
S okolia Topoľčian je to firma Herdom /stavebne práce/ brúsili mi parkety,,,no hnus ]-( krive,dorezané,zle obrusené a dohoda bola bez lakovania 100sk za m štvorc. a ked prišlo k vyplacaniu bolo to 320sk :-x :-S ...sfušovaná zle vykonaná praca 8-( keby som vedela tak tam dam plavajucu podlahu a mam pokoj :-|
ja som totalne sklamana s Merkury Market... kupovali sme tam obklady do kupelne a wc, poradili nam kupit viac m2, aby ked chybne nebol problem doladit farebne odtiene, kedze kazda seria moze byt ina v odtieni... kedze sme chceli mat obklad v predstihu, nech nemusia prace stat ak by este nebol dodany, kupovali sme ho este v septembri... kvoli par komplikaciam, ktore sa vyskytli az pocas prerabky sa zmenili trosku aj rozmery novej kupelne a nam zvysili asi styri baliky obkladov... ked sme ho chceli potom vratit, odmietli nam ho zobrat spat, vraj by ho uz kvoli problemom v odtienoch nemuseli predat... ked vtacka chytaju pekne mu spievaju... no realita a ich system je uplne iny... neostava mi nic ine, len ich nejako predat ..
casy,ja si myslim,ze je to uplne normalne. pretoze ak ide o tie odtiene,tak oni ich taktiez nemusia predat. a keby im kazdy vracia obklady s inym odtienom,tak neviem , na co by im to bolo. po par balikoch. moj nazor.ja to chapem. a taktiez kupujem pre istotu vzdy veci navyse,ak sa podobnych veci tyka.
casy... je to uplne normalny postup... nepoznam nikoho kto by ti obklad zobral spat... (pokial tam nemas niekoho znameho :-| )
my sme sa stretli aj s tym, ze nam dodali dlazbu, ktora bola dost draha... a v dodavke bola jedna krabica rozbita... nechceli ani len pocut o tom, aby to mali nejako riesit... a to sme u nich pred tym kupili obklady a dlazby na 2 kupelne...
tiez sa mi nepacilo,... vybrali sme si obklad kde jedna obkladacka stala cca 400sk a musel sa zobrat cely balik... neexistovalo, zeby nam predali 1 ks, ktory nam chybal...
no co narobime? ;-) treba sa s tym len zmierit... a potom najst skladovacie miesto pre zvysne balenie :-|
baby, casy má pravdu.my sme kupovali v keramika soukup a tiež nám povedali, že ak nám zvýšia môžme neotvorené balíky vrátiť.
a viem, že je to tak aj inde.
na zaklade neskutocnej drzosti pripajam moju skusenost...
na www.hej.sk som si objednala pekaren chleba... po cca 5-7 dnoch ju siel manzel vyzdvihnut... po prichode domov som ju cela natesena sla otvorit... uz na zaciatku sa mi nezdalo, preco je ta krabica natrhnuta, ale nic to, bola prelepena ich paskou a ta nebola poskodena... hned po odlepeni pasky mi prislo zle... krabica uz bola otvorena... ked sme vybrali pekaren, tak z boku bola poskodena (akoby spadla) veko bolo uplne volne, nepriliehalo, a najvacsie prekvapenie bolo,ze vo vnutri chybal hnetaci hak! drzo bol vybraty, a ten sacok, v ktorom bol povodne tam bol hodeny...
takze toto povazujem za drzost najvascieho kalibru! na druhy den sme ju sli vratit... predavac to zvalil na dodavatela, ze im to urcite takto prislo!... na moj argument, ze1.toto by si dodavatel nedovolil a po 2. ta krabica bola otvorena u nich, pretoze bola prelepena ich paskou... nepovedal nic, len ze on nevie ako sa to stalo...
to si mysleli, ze si niekto necha takto poskodenu pekaren a do vnutra si strci vidlicku, aby mu to cesto nieco vyhnietlo? alebo co?
hej...nikdy viac!
Ja pridavam stavebnu firmu Marpol,pan Halka....skupina oravakov, celkom v pohode robia ale s "mensim" oneskorenim....pol roka cca, vzdy nejake vyhovorky,a nakoniec este ked sme uz vyplatili a oni mali nieco dorobit,tak samozrejme nedorobili vsetko a este vyhovorky typu - ved sme na vasom dome este prerobili....proste treba vsetko zazmluvnit a platit pozadu a vsetko,nenechat sa oklamat!