Dobrý den, zvažujeme k bazénu 6x3m zastreseni Alukov Azure,je to ještě přijatelná výška,ale cena není úplně top.Doporučíte alternativního výrobce dobré kvality nebo lze se u Alukovu dostat na nějakou lepší cenu?
@kossakowski1980 Dagstav nedoporučuji. Zastřeseni jsme měli mít hotovo 30.9.2020. Do dnes nemáme ještě ani termín. Komunikovali dobře jen do té doby než jsme podepsali smlouvu a poslali zálohu 50% z celkové ceny. Od té doby katastrofa, jen neustále sliby a posouvání termínu. Při posledním telefonátu nám bylo sděleno že ani nedošel materiál na zastřeseni a to máme úplně obyčejné. Pokud nebude zastřeseni realizováno do konce listopadu odstupujeme od smlouvy a prodáváme právníkovi a doufáme že aspoň ještě dostaneme zpět naši zálohu. Pokud se chcete vyhnout problémům, vybírejte jinde.
@ditava dobry den, ja uz asi 3 rokem mam zastreseni od fi. ALUPO jsou nekde z Moravy, ale jezdi celou CR i zahranici. Dopravu lec maji na webu psanou jsem neplatila. Sama jsem je oslovila po referencich od kamaradu. Cena taky dobra oproti vrlkym firmam. Jsou velice slusni i jejich montaznici. Ted v lete mi menili zaviraci srouby za bezpecnostni, pac muj maly koumak (3 roky) se naucil bazen otvirat a dipravu jsem take neplatila. Se zastresenim nemam jediny problem. Cena cca 90 tisic 7x4 a 4 segmenty. Je to asi 1m vysoke, coz se mi moc nelibilo, ale zase je super, ze se tam da koupat i kdyz neni uplne top pocasi.(nase sezona konec brezna- rijen neohrivam jen slunce pres zastreseni, v lete naipak nutne vetrat).Pod tim nizkym se plavat neda, jen kdyz,se fakt odkryje.
@haaanaaas Dobrý den, no to zni strašně 😞měla jsem od nich nabídku a strašně mě uháněli,at to objednám, tak jsem ráda, že bazén ještě nemáme hotový a neobjednala jsem od nich.Drzim palce, at to pro Vás dobře dopadne!
@ditava neni zac, fakt co rekli i s terminem vse dodrzeli a kvalita vyborna. Za 4 segmenty chtela konkurence i o 150 tisic vic, takze asi tak, nemam za bazenem uz vic mista jen 2 metry a oni dokazali to zastreseni udelat tak, ze mi nad bazenem je presne na rantlu a nezasahuje do bazenu, takze super. Maji zakazek urcite dost, nejakou dobu jsem cekala cca 3- 4mesice myslim
@ditava no jako jsme z toho už opravdu " na nervy". Mám velice šikovného může který zvládne veškerou práci kolem domu a zahrady svépomocí takže s tímto přístupem nemáme zatím žádné zkušenosti. Bohužel jsme natrefili na opravdu špatnou firmu ale v době objednávky jsem na ně našla jen samé pozitivní recenze..... no nyní už nikde žádné recenze nemají takže to asi o něčem svědčí. Snad se dočkáme buď zastřeseni do konce příštího týdne nebo aspoň vrácení zálohy. I tak nám to udělalo čáru přes rozpočet protože jsme samozřejmě nepočítali ještě s porizivanim nějaké zimní plachty atd.
Dobrý večer, tak konečně na konci listopadu jsme se dočkali namontovaní objednaneho zastřeseni, nutno tedy říct že po dost velkém nátlaku z naší strany. Upřímně doufáme že bude vše fungovat jak má a že už o firmě Dagstav v životě neuslyšíme. Což jsme jim take řekli. Doufám že i vy ostatní se dočkáte splnění svých zakázek.
@gebauer Vážený pane, ano zastřeseni jsme dostali ale jak říkám dva měsíce po termínu a to po telefonních urgencích ob den z naší strany, už se nezmiňuji o tom že krytky jsme museli uhánět další tři týdny než jsme se jich dočkali..... a nezlobte se na mě ale pokud se někdo ptá na doporučení je Vám snad jasné že Vaši firmu po naší zkušenosti nikomu doporucovat nebudeme. A je velmi smutné že se vymlouvate na "dobu" když i Vaši zaměstnanci na montáži přiznávají že přístup Vaši firmy není úplně v pořádku....
@gebauer to si klidně prověřte, Vaším montaznikum jsme řekli to stejné že děkujeme a doufáme že o Vaší firmě už nikdy neuslyšíme a nebudeme muset řešit například reklamace. Krytky, které nám při montáži nebyly dodané a byly příslibene odeslat ihned po montáži (proběhla 29.11.) byly poštou odeslané od Vás 16.12. po našich cca dalších 5 telefonátech, takže každý ať si udělá obrázek sám. Nechápu jak můžete mít ještě tu drzost se tady do nás navážet. A jestli si myslíte že jste jediný podnikatel v republice, který řeší problémy s dodávkami a termíny tak se zkuste rozhlédnout kolem sebe.... ale je rozdíl v přístupu k zákazníkovi. Váš přístup byl takový, že jsme se museli neustále připomínat my sami, dokola telefonovat a zjišťovat kdy to bude a tak dále. Slušná firma své klienty informuje o zpoždění sama od sebe. Přeji Vám hodně úspěchů a spokojených klientů.
@gebauer PS: jako někdo kdo už několik let pracuje v obchodní firmě ktera dodává průmyslové řešení a ma také zahraniční zakazniky i dodavatele po celém světě moc dobře vím co je to když prostě nepřijdou očekávané dodávky včas. Ale každý zákazník ocení to když s ním budete jednat na rovinu a fér i když je to nepříjemná věc, než slibovat nereálné termíny a nesplnitelné věci které jako někdo kdo už je několik let v oboru musíte od začátku vědět že je to nesplnitelné. Jak se říká s "pravdou nejdál dojdeš". Tím bych to ukončila. Reklamu si dělá každý sám.