Ahojte obnovuju toto tema a chtela bych na ne upozornit...asi mame smulu,ale slysela jsem stiznosti vic...dodali nam spatnou dlazbu,misto toho aby se omluvili a snazili se chybu napravit z nas delaji,musim, to tak rict uplne blbce...na prodejne jsme si vybrali dlazbu a pan se preklepl...do vizualizace ne, tam je to dobre, ale pak do objednavky... ve vizualializaci je kod 2243 a do objednavky napsal 2213...vubec neni poznat, ze se preklepl ze, ze je jednicka hned pod ctverkou,,,,ale misto toto vola jeste vys a vyklada tam o nas jaci jsme problemovi a kdesi cosi...pritom jsme jen slusne zavolali, ze se stala chyba a co s tim...vubec jsme necekali, ze by nekdo takto zareagoval...jeste nam vykladal, ze jsme nechteli hnedou,ale slonovinu a ze se specialne kvuli nam vyrabela v nemecku...je mi smutno a zaroven ve me vre krev jak dokaze nekdo takto lhat a vymyslet si,misto toho aby na sebe vzal zodpovednost...
taky mame spatnou zkusenost s keramikou na prodejne vybirame vsechno je tam krasne bile a ani by me nenapadlo, ze nam dovezou krasne bilou vanu a umyvadlo se zachodem jakesi sede zasle barvy...ted to bude vypadat, ze je to neustale spinave, zvlast kdyz mame jasne bile kachlicky uplne vsude....takze tak za nas...odpoledne to jedeme jeste na misto resit...jsou neuveritelne arogantni a neochotni...asi budu za zlou,ale toto uz je vazne hodne i na me....
@kacii tak tohle je spíš v lidech a problém na jedné pobočce. Takže bych spíš napsala konkrétně, kde to bylo, aby se tomu studiu člověk vyhnul.
Já mám s Ptáčkem výborné zkušenosti, ochota, rychlost, doporučili nám velmi zkušenou firmu, co nám provedla komplet předělávku koupelny. Když se objevil nějaký problém, ihned se to řešilo. Nemůžu proti nim říct jediné slovo a za mě tam teda chodím raději než třeba do Sika, kde jsou neochotní, 2 lidi nedokázali spočítat, kolik budeme potřebovat dlažby, problémy s reklamací...
@lendy1 problem je, ze to prerostlo az na kraj a ti taky ticho po pesine...cekaji jestli se jim to nepodari ututlat na pobocce v Hodonine...samozrejme ze je to o lidech, vsechno je to o lidech, jak jinak...ale lidi delaji firmu ze...misto toho aby uznal, ze se prepsal a ted jsme zjistili ze vlastne prehledl v katalogu a dela a vyklada ze jsme si to vybrali my, ze si to dobre pamatuje...a vizualizace se uplnerozchazi se skutecnosti...dokonce do ni pouzil tu dlazbu co jsme chteli a je tam i napsana a nam dneska tvrdil, ze urcite nam ji nenabidl protoze uz v te dobe vedeli,ze se nevyrabi a ze nam rekl,ze to ale bude trochu jine...no,ale podle me hneda a bezova je hoooodne jina...asi se pletu a jsem velka detailistka...
Prodejce musí vzít odpovědnost téměr vždy. I pokud nemá zákazník na 100% pravdu. Právě z tohoto důvodu :-) . Riskuje totiž pomluvy. Zřejmě půjde o chybu jedince. Já mám naopak se zmiňovanou firmou velmi dobré zkušenosti. Alespoň v Českých Budějovicích.
Všechno je o lidech. Ale i tak si po několika konverzacích s lidmi, kteří nám dělali podlahy a koupelny, myslím, že kupovat v Ptáčku jsou peníze vyházené oknem. Pro nás už pozdě :-(((
Budu stručny:
- neuvěřitelně pomalá komunikace
- špatně spočítané metry čtvereční - předpokládal jsem, že jim metráž podlah vyhodí program, ale asi postupují jinak, nebo se s tím nenamáhali. Takže doporučuji pořádně přepočítat.
- nemá cenu investovat do top značek - koupili jsme Villeroy Boch a rveme si vlasy, hned při instalaci praskly 2 tyčky na ovládání špuntů (dlouhé tenké litinové tyčky, strašně křehké - velmi hloupé technické řešení), vyměnili jsme za klasický klick-klack ... u zbýjících kohoutků šlo ztuha, udělali jsme raději totéž preventivně.
- z dlažeb ani jiného vybavení Vám zpět nevezmou vůbec nic !
- vizualizace koupelen pak v reálu neseděly rozměrově. K chybě došlo při přepisování mnou změřených rozměrů do jejich programu na vizualizace.
- zásilku dodávají po částech, což je dobře, protože bychom nemohli vůbec začít s realizaci ... něco bylo do měsíce, něco do 2 a na zbytky jsme čekali 3 měsíce !!! - nechápu, jak si to mohou dovolit prodávat !
doporučuji obejít Ptáčka obloukem ... velké zklamání. Chtěli jsme kvalitní věci na celý život s drahou kvalitní službou. Výsledek je jen lehčí peněženka a pocit bezmocnosti. :-(((
Michal
Mam podobnou zkusenost, tedy spatnou, s koupelnami Ptacek. Jedna se konkretne o pobocku v Uherskem Ostrohu. Poprve jsem tam zavital pred 5 lety, kdy jsem dokoncoval dum a resil jsem dve koupelny a dlazby na chodbach. Na prodejne bylo asi pet zamestnancu, vsichni sedeli u pc, vubec nezvedli hlavu, jestli snad nejaky zakaznik neco nepotrebuje. Nakonec jsem za jednim prodavacem zasel, jednani velmi neochotne, nahazel prede me nejake katalogy, ze si mam vybrat a pak za nim prijit, ted ma praci. Nakonec jsem zrealizoval jenom jednu koupelnu a to v jednom koupelnovem studiu v Uherskem Hradisti, k me plne spokojenosti. Po par letech jsem resil i druhoiu koupelnu, nedalo mne to a zasel jsem na stejnou pobocku k Ptackovi - jako by se tam zastavil cas, stejni lidi, stejna neochota. Takze nakonec realizace opet v osvedcenem koupelnovem studiu v Uh. Hradisti, opet vse OK, bez problemu vraceni materialu, ktery zbyl, nikdo neresil, kde se stala chyba.
Dobrý den, .Nevím jestli to tak dnes mezi obchodníky chodí, ale při návštěvě této prodejny(vOstravě-Porubě), mě překvapil velký nezájem prodavačky o to, že vůbec vešel zákazník, tudíž ani odpověď na můj pozdrav "dobrý den", jaksi nedošla k mým uším...Prodavačka byla kyselá jako šťovík, takže chuť zeptat se na nějakou další informaci mě přešla. Zbytek personálu se mezi sebou bavil, aniž by měl zájem o zákazníka. Tuto prodejnu již určitě nenavštívím, protože ani výběr sortimentu nebyl nijak oslnivý.Nedoporučuji!!
@stredoskolak Nebyla to brněnská pobočka? Přesně takhle to tam totiž probíhalo před rokem, když jsme vyhlíželi zařízení koupelny my. Na to, jaký mají ceny, jsou si asi kšeftama hodně jistí, že nemají potřebu se chovat k potencionálním zákazníkům slušně.
Tak já se musím Ptáčka zastat, je to asi o lidech na té které pobočce. My jsme koupili obklady a dlažbu v Hradci Králové a byli jsme spokojení, vizualizace 2 koupelen, dobře spočítaný materiál. Vedoucí pobočky byla fajn, věnovala se nám, návrhy jsem ani moc neupravovala, moc se jí povedly.
Dobré zkušenosti máme i s pobočkou v Jilemnici, kde jsme nakupovali věci na vodařinu a přes ně i zařizováky do koupelen. Sehnali nám vše, mají věci od různých výrobců a jsou blízko naší stavby.
My chválíme, je to o lidech, jako všude jinde.
tak ja bych o navrzich od Ptacka pomlcela, malem jsem to obrecela a kdo to videl, tak se chytal za hlavu. Jinak pani/slecna nam prisla, ze ji spise obtezujeme. V kalkulaci jsme pak nasli nekolik nesrovnalosti, kdy nam zbytecne nacenila drazsi zachod a dalsi veci.
Od koupelny ptáček jsme brali obklady a dlažbu. Koupelnové doplňky jsme vybrali na eshopu glamur. Tam mě zaujaly koupelnové doplňky Lineabeta
http://www.eshop-koupelny-glamur.cz/k...
Ptacek Jinocany a Unhost - velice spatna zkusenost. Prvni clovek v Jinocanech byl neschopny uz ve fazi navrhu, nezohlednil zakladni parametry koupelny, nic nam nenabizel, neporadil, neukazal moznosti a kdyz konecne (asi po 2 tydnech) poslal navrh, byla to hruza. Na nase pripominky dalsi tyden nereagoval a pote odjel na dovolenou :-) Takze jsme si stezovali a dostali jsme se k pani do Unhoste. Ta byla ve fazi navrhu a vyberu sikovna, ovsem problemy se zacaly objevovat, kdyz zacali veci dodavat. Obklady "skladem" nemeli ze stejne sarze, takze byla pulka trochu jina, nez ostatni. Jedna baterie z objednavky uplne vypadla, dalsi dve dodali jiny typ (stejny nazev, jen jiny kod, cehoz jsem si nevsimla, az kdyz bylo pozde). Zachod, na ktery se asi 2 mesice cekalo, nakonec v nasi koupelne nesel nainstalovat, ackoliv vsechny podklady mel Ptacek k dispozici.
Ptáček Praha 4, nedoporučuji. Výběr a platbu jsme provedli v listopadu, zítra dodají poslední součást objednávky. Co k tomu říct... Napřed vztek, dohadování, teď už jen bezmoc. Špatně spočítali dlažbu, přebytek odmítli vzít zpátky. Grafický návrh a kladečský plán neodpovídal skutečným rozměrům místnosti. Komunikace na úrovni mrtvého brouka, reakce na každý třetí mail nebo zmeškaný hovor. Do dnešního dne jsme neviděli kompletní vyúčtování. Chtěli jsme si usnadnit život a vzít vše na jednom místě i za cenu vyšší ceny, což rozhodně neklaplo. Za nás nikdy více.
Ptacek Jinocany - otresna zkušenost, velmi podobná příspěvek kaci z 24. července 2012. Od zacatku do konce otraveni vystresovani zamestnanci vymlouvajici se na nefunkcni systém. Rikali jsme si, ze to je jedinec, neresili jsme, placli jsme jim na stul vzorek dlazby, kterou chceme, rekli kolik a mysleli jsme si, ze je v podstate hotovo. Z Ptacka pripravili objednavku, tu jsem podepsal - a za mesic prisla jina dlazba. Jakýkoliv podíl na vzniklé situaci neuznali, postupovali stylem - podepsal jste objednavku, tak mate smulu, co po nas chcete. Spravnou dlazbu jsem si musel zaplatit extra. Když ta prisla, tak se ani nenamahali oznámit, ze ji tam mají, snad na patnacty telefonicky dotaz z nich vylezlo, ze uz tam 2 tydny lezi. Takovy maly naschval potizistovi, domnivam se. Druha zkušenost Ptacek Jihlava, porouchala se nam na chalupe baterie. Mrknul jsem na net, co stoji zhruba nova a nejbliz byl Ptacek Jihlava. Cena za baterii 2x takova a na prekvapeny dotaz na cenu reakce - no tak si to bezte koupit tam, kde jste to videl! Za 10 min v SIKO Jihlava jsem ji koupil o 40% levneji. Tedy dve zkusenosti a jedna horsi, nez druha.
Já mám zatím zkušenosti dobré. Nicméně rozhodně je to závislé od zaměstnanců. Budeme brát celou koupelnu z pobočky v Hodoníně. Pracuje tam můj známý a musím říct, že jednání a komunikace s ním je naprosto na jedničku. Byla jsem tam už 4x, pokaždé schůzka na 2 hodiny. Musí mít ze mě radost, chudák :D Ale všechno s náma prošel, ukázal na vzorkovně, vytiskl podklady, prošel internet, obvolával dodavatele. Mám i srovnání s konkurencí, tam bylo jednání hrozné. Pán arogantní, nic moc nedoporučil, dal nám vše tak, jak jsme si řekli, aniž by řekl, že to je blbost a doporučil něco jiného (jako rozmístění žebříku, sprchy, vany atd.). Takže jsem ráda, že nakonec řeším vše u Ptáčka. Jinak všeobecně rozhodně doporučuju rozeslat si poptávky do vícero firem. Jakmile jsem měla konkurenční nabídku, dokázali mi vykouzlit neuvěřitelnou slebu. V opačném případě Vám dají katalogové ceny a pěkně se prohnete.
Za nás máme taky negativní zkušenost - absolutní nezájem a to jsme byli na prodejně sami a dva prodavači u počítače.... na vystavených dlažbách nebyly ceny, tak jsme se šli zeptat (přes celou velkou prodejnu)... pán se ani nenamáhal zvednout, aby nám k tomu něco řekl nebo zjistil ceny, ale pronesl, že to by se musel podívat do počítače na konkrétní typ..... a nezájem.... tak jsme šli pryč.... do té doby jsme tam strávili prohlížením celkem dost času a určitě jsme nevypadali, že se jdem jen tak z dlouhé chvíle podívat, ale po téhle zkušenosti už se nevrátíme.... Praha Podolí
@mavanka Dobrý den, Vaše zkušenost nás mrzí. Celou situaci a jednání prodejce prošetříme a budeme dále řešit interní cestou. Naší snahou je vždy spokojený zákazník.
Děkujeme za podnět a přejeme hezký den.
@koupelnyptacek - Za nás osobně - děs běs. Studio Nový Jičín. Spokojený zákazník ? Asi vítr Máchale....
Obrátili jsme se na Vaši firmu, konkrétně koupelnové studio v Novém Jičíně s důvěrou, že zařídíme vše potřebné do našeho domu, který stavíme a kde jsme chtěli rozkreslit koupelnu a wc.
Vybrali jsme si Z VAŠEHO KATALOGU (vcelku k ničemu má tolik stránek, pakliže část zboží - v našem případě to byly hned 2 varianty - jedna je již nevyrábí, druhá obnáší všechny ty peripetie kolem) obklady Imola.... V ŘÍJNU !!! kdy na webu na ně byla uvedena akce.
Přišli jsme do studia, kolegyně nám zpracovala návrh, který jsme po jistých úpravách odsouhlasili.... Zaplatili řádově 35 tisíc /přesnou částku teď z hlavy nevím/ ... a čekali.... První termín objednávky Imola hall černé 40 x 20 cm byl někdy 8.12.2017 ..... Dva dny před tímto termínem nám kolegyně oznámila, že kachličky se dodají NEJDŘÍVE 18.LEDNA 2018 ... O pár dní později nám sdělila, že ani tento termín není jistý, protože cituji "jste si je objednali jen vy a to se neoplatí vyrábět a vozit"
??? Jako pardon, ale to opravdu ???
Přítel, který tuto objednávku prováděl, si dal tu práci, že se pokusil sehnat je jinou cestou. Oslovil výrobce e-mailem, ten mu dal kontakt na jediného importéra pro ČR, který byl velmi vstřícný a propálil, že je dodavatelem koupelen Ptáček, tyto 3 krabice /zcela náááhodou samozřejmě/ má na skladu.... a je ochoten nám je poslat.
Dodal rovněž, že Ptáčci si je odmítli od něj odebrat, že je toho málo.
Nezlobte se na mě, ale v dnešní době, kdy je konkurence koupelnových studií velice velká je skutečně korektní dělat ze zákazníků idioty, kteří jen čekají, čekají a nakonec, světe div se, jdou pro zboží jinam???
Pochopila bych jakékoli logické vysvětlení, kterého se nám ale nedostalo, jak vidno, tak sehnat 3 krabice zmíněných kachliček nebyl až takový problém... Ale schovávat se za to, že se nevyrábějí a vyrobí se až kdo ví kdy ?
To považuji za nehoráznou lež, která nevím, z čí hlavy je, ale každopádně je krátkozraká a přivede tak akorát zákazníka k tomu, že dalších 35 tisíc, které měl v plánu utratit u vás.... jednoduše zaplatí jinde, kde se k němu budou chovat korektně.
Tak zase příště vyprávějte něco o spokojeném zákazníkovi..... ;-)