na výměnu jsem si objednala instalatéra, ten přidělal prkénko, vyměnil manžetu u přívodu vody ze splachovače a na původní harmoniku k odpadu přidělal novou mísu. Bylo třeba převrtat otvory na šrouby, mísa je blíž u stěny a nastal problém, prkénko nedrželo, padalo, splachovat jsem musela nejméně 3x, na jedno spláchnutí nezmizel v odpadu ani všechen papír. Pan instalatér mi řekl, že mísa je přidělaná dobře, že je to špatný výrobek. Nechce se mi věřit že by se to nedalo napravit, poradíte prosím, myslíte že má pravdu ?
instalatér neovlivní velikost a způsob splachování ten je daný konstrukcí mísy. to že to při vrtal jinam je následek minule mísy a umístěním jiných šroubů na stejném miste by zase nedržely hmoždinky. je jen otázka zda nemohl dát mísu dopředu aby se mohlo prkénko opřít o Zed a nepadat. jde o to zdá by se neztižila cesta k mise a nezhoršilo by to zavírání dveří. ale splachování fakt neovlivni
zcela běžný jev, nechápu jak jste si mohla koupit wc mísu v marketu -))
pracuji v oboru voda-topení-plyn a je k smíchu, když si lidi koupí polotovar, pak mají nějaký problém a jdou do normálního instalatérství nebo koupelen, prodejci je většinou vyženou, at si koupí díly tam kde si koupili výrobek - tj. náhradní díly nebo náprava kolikrát není vůbec možná -)))
Tak jak píše hhboy, tohle zboží bych v marketu nekoupil, už je s podivem i to, že to bylo ve slevě. Reklamovat to půjde těžko. Argumenty prodavačky, že spotřebujete moc papíru nebo máte velkou koblihu asi budete těžko vyvracet :D
Nesouhlasím s předešlými komentáři, protože reklamovat můžete samozřejmě i výrobek, který je ve slevě, přece tu slevu neuplatnili proto, že výrobek je nefunkční, blbost. My máme wc mísy taky z marketu a jsme spokojeni, jsou naprosto v pořádku a plně funkční. Určitě bych se nedala a reklamovala. ;-)
Také bych zkusila reklamovat. Baumax s reklamacemi nemá většinou problémy. Nevím tedy jak u tohoto zboží, ale my tam běžně kupujeme nářadí a většinu reklamujeme :-) Okamžitě nám dají jiný kus. Jednou jsme nějaký výrobek reklamovali 3x (pokaždé jsme dostali jiný nový kus) a když jsme tam byli potřetí, tak pán říkal, jestli chceme vrátit peníze nebo to ještě zkusíme. Určitě bych to zkusila reklamovat. Za to nic nedáte.