Kuchyně od Gorenje - prosím o recenze

Profilova fotka
Zdravím :-) Vybíráme kuchyně, touláme se po všech možných studiích. Na Gorenji se tu ale nenašla reference, tak jsem se chtěla zeptat, zda s nimi máte někdo zkušenost a hlavně jakou? Byli nám moc doporučeni, tak jestli tomu tak je...? Díky za názory
Odpovědět
Ahoj :) mám úplně stejnou otázku, máme takřka vybranou, tak by mě zajímalo, jestli má někdo zkušenosti. Díky moc. :)
Odpovědět
Profilova fotka
Také se připojím, také mě zajímají recenze.
Odpovědět
Profilova fotka
Já jsem se tu už také jednou takto ptala,ale bohužel bez zprávy...už ji máme objednanou,tak jsem na to zvědavá :)
Odpovědět
Profilova fotka
:))) teď jsem si všimla,že je to moje otázka :)
Odpovědět
Profilova fotka
ve studiu gorneje nám nacenili kuchyni na 140tis. kč, truhlář nám ji pak vyrobil (stejnou) za 80tis.... tak za mně gorenje nádherná ale docela drahá
Odpovědět
Profilova fotka
Já jí teda zatím nemám namontovanou, ale už je vyrobená a čekáme jen na podlahy, aby s ní mohli přijet. Včetně všech vestavěných spotřebičů + drtič odpadu nás vyšla na 164 tis. Nemám spotřebiče Gorenje, ale Mora. Je to stejná kvalita, ale o něco levnější.
Odpovědět
Profilova fotka
Naši mají kuchyň od Gorenje, kvalita je super, provedení precizní, nějaké sleva na spotřebiče, když vzali komplet všechno. Jsou spokojení, kuchyni opravdu nejde co vytknout, akorát teda ta cena. Nevím přesně, kolik to bylo, ale vím, že tolik bych já za kuchyň určitě nedala :-). Šikovný stolař, podle mého názoru, dokáže vyrobit něco hodně obdobného za podstatně nižší cenu :-). Hlavně takové ty různé rohové skříňky apod., to jsou šílené pálky. Ale když na to někdo má, tak zase proč ne, kuchyň je to krásná ;-)
Odpovědět
Diskuse pokračuje po 3 měsících
Naše anabáze s kuchyní začala v únoru. Po zvážení nabídek několika firem se moje žena rozhodla pro kuchyni Gorenje. Zašli jsme v půlce března do kuchyňského studia na Letné, kde se nás ujala velmi příjemná a milá dáma, říkejme jí Bára. Protože jsme měli jasnou představu o kuchyni, poměrně snadno jsme se dohodli na druhu skříněk, kování atd. Bára měla několik věcných připomínek, sama zamítla některá námi navrhovaná řešení a ujistila nás, že námi zvolené provedení ve vysokém lesku vůbec nebude problematické z hlediska ohmatání a údržby a slíbila spočítání kalkulace obratem. Po třech dnech urguji zaslání, Bára neodpovídá. O týden později vyhrožujeme, že se obrátíme na jiné studio, když s námi nekomunikuje a urgujeme, že jsme nic nedostali. Bára se omlouvá a slibuje, že ještě týž den kalkulaci zašle. Po 3 dnech posílá obrazovou část kuchyně, kterou obratem schvalujeme a urgujeme kalkulaci. Duben. Mezi 2. a 4. dubnem opakovaně telefonicky žádáme kalkulaci. 8.4. osobně ve studiu urgujeme, Bára tvrdí, že kalkulaci zasílala již před týdnem a že mají problémy s maily a že cena sestavy je 120 000. 11.4. domlouváme provedení desky v umělém kameni, Bára slibuje, že pošle kalkulaci na desku. 16.4. urgujeme kalkulaci. 22.4. Bára posílá v mailu jen cenu sestavy bez desky. Obratem osobně potvrzujeme cenu sestavy bez desky a žádáme o definitivní rozpočet. Květen. 9.5. Bára potvrzuje konečnou cenu sestavy bez desky na 100 000 a cenu desky 50 000 a protože cena je platná při uplatnění dubnové slevy firmy, urguje podepsání smlouvy, ačkoliv žádnou smlouvu ke schválení nezasílá. Po dvou urgencích zaslání smlouvy jedu osobně do studia, kde mi Bára dává k podepsání smlouvu, kterou nebyla schopna zaslat mailem, protože jim prý nefunguje. Podepisuji smlouvu s montáží na 38. týden a nezdá se mi cena, která je s kamennou deskou 170 000. Dle dikce smlouvy platím při podpisu 50% zálohu. Jsem trochu zmatený a předpokládám, že jsem špatně rozuměl kalkulaci a že dosud zmiňované ceny jsou asi bez DPH, proto to navýšení. Přijíždím se smlouvou domů a moje žena mně dokazuje, že kalkulace byly uváděny s DPH. Obratem písemně požaduji vysvětlení ceny. Bára nereaguje. Urguji o pár dní později, bez odpovědi. 30.5. se Bára omlouvá za zdržení, byla prý u zubaře a navrhuje schůzku na půlku června, je prý na dovolené. To odmítám, chci to vyřešit hned a žádám o schůzku s jejím vedoucím. Říkejme mu Aleš. Neodpovídá na mail. Červen. Urguji odpověď, Aleš se 13.6. omlouvá, že byl týden služebně mimo a že vše prověří. 14.6. posílá vyjádření, že ze strany studia je vše v pořádku.. Žádám osobní schůzku. 25.6. se setkáváme ve studiu a Aleš uznává, že se Bára spletla a že cenu přepočítají. Červenec. Zjišťujeme, že nesedí položky ve smlouvě s našimi požadavky, neb jsou značeny jen jakýmisi kódy a není zřejmé, co je polička, co dvířka atd. Upozorňujeme Báru, že jsme od začátku chtěli např. zásuvky v potravinové skříni a jsou tam police. Není to zřejmé ani z jejich nákresů, chybí tam pohledy dovnitř skříněk. Těch chyb je celá řada. 17.7. osobně domlouváme poslední změny. Čekáme na změny a přepočet ceny. Mailem ujišťuji Báru, že na termínu montáže linky se nic nemění. Bára nereaguje. Srpen. Objednávám stěhování do nového bytu na konec září. 5.8. Bára posílá dodatek, jenom tabulku s kódy a novou cenu. 6.8. požaduji kalkulaci po položkách. Bára neodpovídá. 14.8. písemně urguji. 16.8. Bára posílá nákresy, ale bez dvířek, urguji, další den dostáváme nákres i s dvířky. Urguji položkový rozpočet a sděluji Báře, že je objednáno stěhování a že počítám s montáží 38. týden, jak je dohodnuto ve smlouvě. 22.8. Bára posílá rozpočet po položkách opět jen v kódech. Urguji zaslání s popisy segmentů. 26/8 konečně dostávám přehledný rozpočet, zjišťuji, že chybí výsuvný elektrický sloupek v kuchyňské desce. 30.8. Bára posílá varianty elektrických sloupků, ačkoliv už od června je typ sloupku dohodnutý. Ztrácím nervy a plánuji schůzku s jejím vedoucím. Září. Při osobní schůzce ladíme nedostatky, Bára přichází s požadavkem podpisu dodatku. Zjišťuji, že dosud nic neobjednala a že se posouvá termín montáže na 43. týden. Ruším stěhování a posouvám ho na 30. října. Říjen. Je pondělí 43. týden, ptám se Báry, kdy přijdou montovat, Bára neví. Je úterý, Bára neví. Ve středu mi říká, že je teprve 42. týden. Posílám jí ke kalendáři. Kouká na kalendář a praví, no jó, vidíte. Tak až příští týden v pondělí to přijdeme namontovat. Upozorňuji jí, že to je státní svátek. Aha, tak v úterý. Propadám beznaději. Skutečně 29.10. montují kuchyni, chybí části soklů, zadní deska, dvířka….. Po sloupnutí ochranné folie zjišťujeme, že kuchyně je matná, ačkoliv jsme se domlouvali na vysokém lesku. 30.10. se stěhujeme. Sepisuji vady, 31.10 volám vedoucímu, co dál. Chce to písemně. Listopad. Posílám mailem reklamaci, nikdo nereaguje. Pročítám pečlivě smlouvu a zjišťuji, že je třeba podat reklamaci mailem na jinou adresu a že musí být na předepsaném formuláři. Vyplňuji 6.11. formulář s celkem 18. závadami a posílám. Zároveň urguji, že se doposud nikdo neozval se zaměřením a montáží kamenné desky. Ozývá se vedoucí, že vše prověřil, závady že odstraní a že Bára tvrdí, že jsme si objednali provedení lamino lesk a co jsme si objednali, že jsme dostali. Nenapadlo nás někde jinde zkontrolovat, že lamino lesk není to, na co jsme Báře ve studiu ukázali a chtěli, naše chyba? 12.11. přichází firma na zaměření kamene. 13.11. volají, že máme plynový sporák a k tomu že deska z umělého kamene nelze použít. Báry se na to už radši neptám, ačkoliv to sama navrhla, a domlouváme kompromis, že za sporák umístíme kalené sklo jako ochranu. Prosinec. 6.12. přichází Gorenje dodělat nedodělky, deska namontovaná. Při montáži písemně objednávám ještě jednu polici a telefonicky u vedoucího potvrzuji doobjednávku police. Leden. Čekáme, jestli se někdo ozve, že je police hotová. Píšu bez úspěchu Báře. 21.1. urguji dodání u majitele firmy. Bára obratem odpovídá a posílá cenu police. Schvaluji a ptám se, kdy to přijdou namontovat. Bára neodpovídá. Únor. 20.11. píšu Báře, že mi zapomněla odpovědět. Nic. Březen. 4.3. volám majiteli firmy, že se mnou nikdo nekomunikuje. Obratem posílá 5.3.objednávku k podpisu a zaplacení a sděluje, že Bára mi už v lednu posílala objednávku a že mi asi skočila do spamu. Ujišťuji ho obratem, že to je blbost a ať to prověří u Báry v počítači. Dále mu píšu, že po tragické roční zkušenosti se zdráhám zaplatit předem za polici, o níž si nejsem jistý, zda bude rozměrem a barvou pasovat do té naší kuchyně. Obratem mi doporučuje, ať zanechám ironických připomínek a pozvu si tedy na tu svou polici nějakého truhláře. Na odpověď už nenacházím síly.
Odpovědět
Diskuse pokračuje po 2 měsících
Profilova fotka
@kuldis Já mám zkušenosti s kuchyní Gorenje v našem prvním bytě. Tehdá jsme zvolili kuchyň v masivu - třešeň, v našem městě měli tehdá gorenje studio jako frančízu dva lidé - pár, velmi milí, ochotní a vstřícní. Komunikace výborná, všechno bylo podle našich představ a to jsme docela naroční. Bohužel většina jejich kuchyňských studií spadají přímo pod centrálu a v pobočkách pracují "pouze" zaměstnanci, kterým asi někdy na počtu zákazníků ne úplně záleží. Lituji vás, co jste si museli projít, doufám, že už je všechno v pořádku :-) Jen chci říct, že toto nevypovídá o kvalitě kuchyní (ta naše měla dobrou kvalitu, mohu srovnávat, máme teď Sykoru), ale hlavně o přístupu lidí. To máte jako s autosalony. Znamý je naštvaný na VW, protože chtěl koupit vůz a v místním salonu jej odbyli a my zase na ně nedáme dopustit, protože se nám věnovali se vším všudy. Také teď uvažuji o Gorenje kuchyni, budeme se stěhovat do domu a líbí se mi jedna z jejich rustikálních masívních kuchyní. Bohužel studio již nevlastní onen příjemný pár, byla jsem tam nakouknout....nový dezén který je na internetu ještě nemají k vidění, prý za tři týdny (jak je to možné?), vizitky došly, kuchyně, které měly vystavené nebyly dodělané, chyběly spotřebiče, vniřní vybavení, vzorek desky chyběl atd. Prostě je to jen a jen o lidech, kvalita kuchyní je podle mne dobrá.
Odpovědět
@kuldis No to je naprosto šílené, obdivují, že jste s nimi vůbec vydržel komunikovat a nezrušil objednávku už v květnu:)
Odpovědět
@kuldis Tak to je huuuuuusty! To ti opravdu takto reagoval MAJITEL firmy? No, to bych mu tedy napsala, ze dekujes za zkusenost a moc rad se svou zkusenosti obeznamis veskere sve okoli...tak to je sila. Osobne se divim, ja bych se na ne vyprdla jiz v dubnu a rozhodne nic nepodepisovala, pokud mi neni jasne, co objednavam (kody), protoze kdyz vidis, jak s tebou jednaji, je jasne, jak se postavi k pripadnym reklamacim...Takze se trochu divim i vasi trpelivosti.
Odpovědět
Souhlasím s vámi, nemám nic proti kvalitě kuchyně Gorenje, popisuji jen postup na letné. A zrušit objednávku nelze, neb je zaplacená dopředu záloha a od smlouvy, která je mimochodem na 12 stránkách a dost nejasně formulovaná, nelze odstoupit bez ztráty 50% zálohy
Odpovědět
Článek se načítá
Profilova fotka
@kuldis to je neuveritelne a ja vas hlavne obdivujem,ze aj napriek takym prietahom ste to cele nestornovali a neurobili tym ludom najhorsiu reklamu,aka sa da zariadit...to by som nikdy nedopustila,naozaj strasna situacia za nehorazne peniaze! my mame v ramci moznosti dobru skusenost s kuch.studiom Gorenje na Zlicine,ja som strasne narocny clovek a velky detailista,tak preto pisem iba dobru :-) nanestastie som "schytala" mladu slecnu,ktora sa prave zaucala,ale dala som jej tu moznost,obcas som jej dala riadna zabrat a bola kruta,ale ja som si tu kuchynu platila,takze sa podla toho aj chovam,ked nie je vsetko 100% kuchyna je krasna,na par detailov ako bol chybajuci dres v den montaze,svetiel,obkladoveho skla {to bola vina firmy,ktora ho zle zamerala} skvela praca!foto nemam v albume,nestihla som ho este dorobit,ale dom nie je este uplne hotovy a nerada davam foto nedokoncenych veci. Kuchyna nas vysla na nehorazne peniaze,ale mam ju velku,spotrebice za 120tis.kc a obkladove sklo,ale je rozhodne taka,aku som si predstavovala ;-) foto mam nejake v mobile,ak budete chciet,vlozim sem ;-)
Odpovědět
Profilova fotka
Nemohu posoudit kvalitu kuchyní Gorenje, ale jen přístup a neochotu v kuchyňském studiu na Harfě. Žádala jsem cenovou nabídku, dle mého návrhu a nákresu, ale paní mi dala jasně najevo, že na JEJICH kuchyni nemám, že JEJICH kuchyně začínají na 150 tisících a to prosím ještě neviděla ani nákres místnosti, takže nemohla vědět rozsah skříněk a tak. Neochota a arogance, nic víc...
Odpovědět
Diskuse pokračuje po 5 měsících
Zdravím, kamarád s rodinou si pořídili do nového domu právě Gorenje z Jihlavy a vše bylo OK. Výroba prý měsíc a půl. Na studiu jim dělali návrh prakticky na počkání. Informoval jsem, protože plánuji se ženou také novou kuchyni. Byl jsem již několikrát koukat na studiu a vždy mne lákali na návrh, ale ještě nemám ukončené stavebko. Každopádně výsuvy a kvalita je mnohem lepší než Oresi, Siko a Ikea. Cena asi bude trošku výše, ale kvalita taky.
Odpovědět
Rodiče mají už 25 let a dobrý..:))))))
Odpovědět
@kuldis .:))) klobouk dolu..já bych odstoupila od smlouvy v prvním dějství
Odpovědět
Diskuse pokračuje po 3 měsících
@luciiaa23 Dobrý den, Lucie, mohla bych Vás požádat o foto? TeĎ se jdu podívat na 3D návrh na Harfu a počtení zkušeností nevím, zda z toho necouvnout. Předem díky, Inka
Odpovědět
@ludva Mohu se zeptat, jak se paní na Harfě jemnovala? Příští středu tam mám jít a ... tak ať vím, co čekat. Předem díky, Inka
Odpovědět
Diskuse pokračuje po 2 měsících
Inko jak jsi dopadla? Vzala jsi kuchyni od Gorenje? Jdu do kuchyňského studia na Harfě zítra a dnes pročítám recenze, tak jsem na to zvědavá....
Odpovědět
Diskuse pokračuje po 3 měsících
Profilova fotka
@adreinda Zdravím, jen se chci zeptat, jak jste nakonec dopadli s kuchyni, zda-li jste si pořídili Gorenje a zda-li ve studiu na Harfe. Chystáme se tam totiž příští týden. Děkuji :)
Odpovědět
Ahoj, kuchyne a spotrebice od Gorenje mame cela rodina všichni uz hodne let a všichni jsme max.spokojeni. Na pobočce na Kobylisich je moc sikovny pan Tomas, který nam nakreslil krasnou a funkcni kuchyn........Kuchyne jsou to kvalitou srovnatelne napr. s Hanakem a napr. pojezdy a panty pouzivaji velmi kvalitni. rozhodne doporucuji
Odpovědět
My nakonec volime truhlare. Gorenje cena 138tis. Truhlar 84tis. a i on pouziva kvalitni pojezdy a materiály.
Odpovědět
Diskuse pokračuje po 2 měsících
@adreinda : Sám jsem stolař 30 let a nevěřím tomu, že Vám stolař vyrobí to stejné co poptáváte v gorenje o 54 tisíc méně. Nacenil jsem si v gorenje 5 kuchyní v letošním roce. (samozřejmě nejen tam, abych měl porovnání). A kuchyně gorenje vycházeli levněji než ostatní za to co skutečně nabízejí. Kompletování ve výrobě, kování a záruky mají takové, že když použiji stejné, srovnatelné materiály a kování vycházím max. o 10 - 15% levněji ovšem nemám nábytek z výroby zkompletovaný bez šroubů. o 54 000 levněji i kdyby laminát,tak to není madam stejná kvalita. Český stolař, koupí kronospan, eggera, atd.. nedej bože hornbach, bauhaus lamino a to je tak 5x horší kvalita a lepená na studiu ne laserem. I když jsou konkurence zastanu se jich, protože Váš komentář není objektivní. Není nic horšího, než když neznalec porovnává a řekne, že je to to stejné. To poškozuje všechny lidi a všechny výrobce.
Odpovědět
Rozhodně nechci nikoho poškozovat... Nyní s odstupem času mohu napsat jiz přesnější cenu a ta je 94.000,-. Dvířka akryl,dva dvojvyklopy,spousta šuplíků. Jak jsem psala - to co v Gorenje pres 130tis. Kování teď nemohu říct jaké, nějak na B se jmenuje Blumen nebo tak nějak. Navíc budu mít šuplík na odpadky s vykopem nebo jak se tomu říká. To jsme v Gorenje ani nepoptali...Poptavala jsem asi u dalších 5 truhlářů a ceny byly max. za 115tis. Gorenje tedy mnohem dražší..... To je moje,pouze moje zkušenost. Nikomu to necpu a jsem jen ráda, že jsem zvolila soukromnika.
Odpovědět
@adreinda A ten akrylát si stolař nevyrobí, takže paní už jen v tom materiálu je rozdíl. Tyhle velké firmy si už ten materiál dveří, korpůsů sami vyrábějí v lepší a jiné kvalitě než si to umíme objednat od tuzemských dodavatelů. Větší nosnost a odolnost. Pojezdy blumm, které evidetně uvádíte, nejsou blummotion, které používají tyhle studia. Ty jsou madam o 50% dražší a jejich nosnost je také daleko vyšší s doživotní zárukou. A zapomněla jste na fakt, že nábytek dodaný z výroby zkompletovaný má životnost v kuchyňském prostředí, kde je mnoho vlhkosti dle testů co uvádějí na webu němci, kde se jejich kuchyně vyrábí vidím min. 30 let garantováno. Ty linky vyrábějí 53 let, tak by to mohli vědět. To co stolař smontoval u vás doma šrouby, které Vám koukají z boku nábytku a zakryl plastovými krytkami, neboť tak to i včetně lepení dělám i já a všichni tady neboť nemáme miliardy na robotizované výroby jako oni Vám tak dlouho v takovém stavu nevydrží. I když kuchyně vyrábím. Sám jsem si ji nechal vyrobit roboticky už jen kvůli zkompletování, protože to je kvalita kterou i s vybavením za 1,3 mil co mám na dílně neudělám. Vše ostatní samozřejme si vyrábím sám. :-) pěkný den
Odpovědět
@kuldis Mimochodem tohle je asi hoax, neboť tohle stejné tady na internetu někdo dává už celé roky. Vždy uvedeno bez roku zadání.
Odpovědět
@rickym Kuldis měl tuhle zkušenost evidetně před mnoha lety, je toho plný internet zjistil jsem od známého, že ta slečna tam už roky nepracuje. To je nějaká velmi stará zášť, toho pána, ktero to vložil sem a udělal si na to přímo i web. Něco tam má dokonce už i smyšlené. ;-)
Odpovědět
@pandavid Hoax to rozhodně není a roky to taky na netu není, je to od jara 2014, kdy jsem to popsal
Odpovědět
@pandavid Zkušenost je z podzimu roku 2013, ještě zjara 2014 jsem to s nimi řešil, než mi konečně došla trpělivost. Slečna tam asi skutečně již letos nepracuje, ale nebyla to jen její vina, zodpovědně se k tomu ve finále postavil i její nadřízený a nakonec i majitel firmy, který mi právě doporučil, ať už je neotravuju a seženu si truhláře. Takže tak. A nic z toho není smyšlené, spíš mi připadá, že máte něco společného s Gorenje na Letné, ne?
Odpovědět
Pro přidání příspěvku se musíte přihlásit.
Přesunutím fotek můžete změnit jejich pořadí

Nenašli jste co jste hledali?