Minulý týden nám konečně nainstalovali novou kuchyň s několika týdenním zpožděním. Udělali to opravdu pěkně, kuchyň je nádherná, ale bohužel jedna věc se opravdu nepovedla. Nainstalovali dřez oproti návrhu obráceně. Kuchyň je spíš menší, měli jsme to promyšlené do posledního centimetru a najednou v místě, kde máme zásuvky a kde měla stát konvice, robot, bylo by to prodloužení pracovní linky (v rohu), tak je odkapávač dřezu.
Volné místo zůstalo na druhé straně, 60cm linky v podstatě k ničemu.
Chlapi to tam opustili v pátek večer, byli docela hotoví takže jsem jim už v osm nevolala a čeká mě to zítra. V kuchyni jsou ještě mírné maličké nedodělky, takže jsme ani nic nepodepisovali.
Budu to chtít předělat, nemůžu se s tím smířit u kuchyně přes 200tisíc. Manžel tvrdí, že to je celé na rozebrání, je to zasilikované, deska v rohu spojená atd. Baterie samozřejmě na opačné straně, takže dřez nepůjde u nás použít. Jinak vše perfektní provedení. Máte někdo zkušenost, jak moc bolestivé to pro ty kuchyňáře bude? Stěhování bylo v plánu za dva týdny, teď nevím, jestli mě to vůbec nechají používat a bydlet v domě s kuchyní bez dřezu si neumím představit...:/
Nam prisla jedna doska o 2 cm uzsia ako mala a v studiu nezmenili v grafickom navrhu širku pracovnej dosky, takže monter to urobil podľa toho návrhu, ale mala som potvrdené v maili, že ta doska bude o tie 2 cm širšia. Teraz to budu musieť vymeniť. Musia objenať celú novú pracovnú dosku, mame L kuchyn a je to zafrezovnany spoji, spodne skrinky na dlhšej strane sa budu musieť posunuť o tie 2 cm, znova zošteľovať všetky šufle a dvierka, vymeni sa dolna lišta na kradšej strane a vykryvaci prvok v rohu. Budu musieť, znova usadiť umyvadlo a varnu dosku. My sme na to teda prišli pred tým ako dosku uhytil do steny a cele to zasilikonoval. Takže praca na cely deň, plus nova pracovna doska a ten skoklik. Ako je to pre nich finančne náročne ale kuchyňa stala viac ako 200 tisíc a ja nemožem za to že keď niečo nesedelo tak bol monter kreativny, boli sme dohodnutý, že keby čokoľvek tak zavolá.
Neřešte, jak bolestivé to pro dodavatele bude. Vy jste zákazník a pokud to udělali prokazatelně jinak, než bylo dohodnuto, máte právo na správné provedení.
@luminel Napište reklamaci a kuchyň normálně využívejte. Až komponenty dorazí, tak Vám je vymění a namontují správně. Nedělejte z toho, jako by vám šlo o život ... Průšvih by teprve byl, kdyby Vám postavili obráceně základy ... 😄 😉