Ahojte,
po skusenosti, ktora svojim rozsahom zatial prekonala vsetko, co sa mi v oblasti neserioznosti pri stavbe domu doteraz prihodilo, som sa rozhodol podelit o svoju skusenost s webshopom a-keramika.
Rozhodol som sa pre obklad, ktory na SK nie je v ponuke, tak som siahol po Vasom trhu, drahi ceski bratia :).
Skusenost.
1. v january(lednu) som si objednal vytipoval dlazbu na webshope a-keramika.cz
2. na stranke mali pri mojom tovare infromaciu tykajucu sa dodacej lehoty 14 dni. Overoval som, ci je to naozaj spravna dodacia lehota.
3. odpoved bola ano a bol som vyzvany na zaplatenie 50% zalohy. V duchu efektivnosti a ako prejav serioznosti z mojej , som im poslal rovno 100% (co teraz lutujem)
4. dna 4.2. som im poslal celkovu platbu (cca 2500 EUR)
5. dna 5.2. ma informovali, ze termin 14 dni neplati a ze tovar , ktory ziadam sa zacne vyrabat az 11.4. a ze ho dostanem na prelome aprila (duben) a maja (kveten)., Cize meskaju radovo 2,5 meicaca (co je pri dodoacej lehote 14 dni meskanie 500%)
6. dlho som uvazoval ako sa k tomu postavim, odpisal som im konstruktivne, ze chapem ich komplikacie. a ze v pripade, ak sa rozhodnome pockat, mi vedia garantovat termin koniec dubna uz u mna na Slovensku. Odpoved bola, ze urcite ano.
7. vcera 26.2. ma ifnormovalti, ze termin sa posuva o dalsi mesiac a material bude u mna na Sloevnsku na konci kvetna.
Zalohu mi samozrejme vratit nechcu, tvrdia, ze to je meskanie sposobene vyrobcom a stym nemozu nic robit a ze ich to mrzi atd, ale ze proste musim cakat. Na dlazbu 3,5 mesiaca. Pritom PRED TYM AKO SOM IM POSLAL ZALOHU MI POTRDILI ZAVAZNE 14 DNOVY TERMIN DODANIA.
Zvazujem voci nim trestno-pravne kroky.
Ono ked clovek stavia dom, tak sa nieco podobne stane asi kazdemu, ja som mal doteraz celkom stastie na ludi a dodavatelov, ale tato skusenost ma vratila do reality, uplne. Zial bratia Cesi, tak ako aj u nas, aj u Vas este existuju firmy, ktore si nestihli vsimnut rok 1989.
Budte obozretni a radsej zvazte ineho dodavatela.
Tak jako první krok je nutné písemné odstoupení od smlouvy a požadavek na vrácení zálohy na účet v termínu např. 10 dní....vás nemusí jejich důvody zajímat a na písemné odstoupení oni nejspíš zareagují vrácením peněz.
@utety to mi je jasne. to, ze budem formalne ziadat vratenie zalohy je jedna vec. Verim, ze mam dobre vyhlaidky na uspech, aj ked to bude stat vela energie.
kazdopadne - stravil som mesiac cakanim. Cakanim na nieco, co asi sotva niekedy dostanem. Ten mesiac mi nikto nevrati.
Chcel som najma, aby verejnost vedela, co je dotycna firma zac. Ja by som si u nich uz nikdy nic neobjednal
Jasně, já chtěl jen poradit formálnější papírovější postup, ten věci urychluje. Já si tamtéž v klidu nakoupil bez problémů....recenzí je na webech hodně...někdo má i problémy jako vy, ojediněle...ale jsou tam. Přeji dobré pořízení.
Ajtakrajta...nepříjemné....mno a co to bylo za super hyper dlažbu? Jestli to teda není tajný.
Měl jsem osobně posun termínu dodání 2x, ale tak nejak jsem to akceptoval, protoze obklad byl v nasich koncinach a i vzhledem k celkovym obratum prodejce "dost specifický"- proto cekal, az ze spanelska toho pojede vetsi mnozstvi. Taky jsem mel na ten prvni datum domluvene lidi na práce, a musel jsem je kvuli zpozdeni odvolat a pak si bukovat jejich terminy znovu, ale jak rikam byl jsem s tou situaci seznamen a akceptoval to. Vse bylo ale samozrejme BEZ zálohy.
Nechápu jejich jednání - vždyť dlažba se ještě nevyrábí - pokud to objednali - mohou objednávku zrušit. Nemají s tím žádné náklady. Tak není důvod proč si zálohu nechávají a nechtějí vrátit.
Prostě bych je písemně vyzval, že objednávku ruším. Že děkuji, ale odstupuji od koupi a žádám okamžité vrácení peněz a třeba jim pohrozit českou obchodní inspekcí a televizí a snad to vrátí ne ???
Vážený pane, jarino_sc,
než přejdu k jádru věci, chci aby bylo jasné, že situace s posunutím termínu výroby v Itálii nás velice mrzí. Obvyklá doba dodání 14 dnů platí za předpokladu, že je zboží u výrobce k dispozici. Toto je vymezeno v našich obchodních podmínkách. Bohužel se stalo to, že dlažba u dodavatele k dispozici nebyla. Neprodleně po zjištění stavu věci jsme Vás kontaktovali. Také jste byl informován o plánovaném termínu výroby požadovaného produktu. Psali jsme Vám, že výrobní závod tyto termíny dodržuje na zhruba 80 %. Tyto termíny si nevymýšlíme a ani neodhadujeme, ale chodí nám přímo od výrobce. Spolu s tímto jsme Vám zaslali možné alternativy ze série (jiný formát a jiný druh povrchu), z nichž jedna byla dokonce skladem a jedna z navrhovaných variant bylo i vrácení zálohy, které jste odmítl, jelikož by to neřešilo Vaší situaci. Skutečně není v našich silách tlačit na výrobce a organizovat jim výrobní harmonogram. Jen pro informaci: výrobní linka se rozjíždí při objednávce nad cca 3000 m2.
Jakkoliv nás tedy situace s prodloužením termínu mrzí, tak nás také mrzí části komentáře, které se absolutně nezakládají na pravdě. Ubezpečuji Vás, že nejsme společnost, která by svým zákazníkům dělala problémy při vracení zálohy při neuskutečněném obchodu. Samozřejmě pokud nám při vyřizování objednávky nevzniknou vícenáklady. Tato situace se Vás nicméně netýká a bude Vám vráceno 100 % vynaložených finančních prostředků. Takto je to s Vámi dohodnuto a takto to bude platit.
Přeji Vám mnoho úspěchů jak v pracovním, tak v osobním životě.
Tomáš Reichelt
A-Keramika
@akeramika super, že je zde přímo i dotčená firma a může tak vyvrátit bludy a domněnky některých zákazníků. Takto by ty recenze měly vypadat, jinak se jeví jenom jednostranně.