Máte zkušenost se sedačkami Sofaland? Byli jste spokojeni s průběhem výroby sedačky a hlavně potom se sedačkou samotnou? Zvažujeme rohovou sedačku FAMILY s potahem carabu. Není úplně nejlevnější, proto sonduji, zda se jedná skutečně o kvalitní výrobek.
Bohužel zkušenost mám, před cca dvěma lety koupil sedací soupravu od společnosti Sofa Land v Průhonicích. Sedačka vypadala hezky a tak jsme se pro ni rozhodli. Po nějaká době v sedačce praskl úchyt pro pružinu pod sedákem, pružina se tedy uvolnila a zapíchla se do vysouvací přistýlky, kde poškodila čalounění a v místě vpichu se vytvořila boule. Proto jsem tyto dvě závady reklamoval. K nám domů přijel pan jednatel, když pro tak těžkou sedačku přijel sám nabídl jsem mu, že se sedačkou pomohu. On to odmítl, že to zvládne sám. Když sedačku odvezl, všiml jsem si, že podlaha v novém bytě, je poškrábaná po manipulaci se sedačkou. Po vrácení sedačky jsem zjistil, že je vyměněná pouze vadná pružina, ale poškozené čalounění je neopravené. Proto jsem se ptal pana Vrábela, proč to není opravené, on mi odpověděl, že mu bylo sděleno na Slovensku, kde probíhá výroba a případné opravy, že se to opraví samo. I jsem čekal asi půl roku, ale zázrak se nekonal a samo se nic neopravilo. Proto jsem sedačku reklamoval znovu s tím, že jsem reklamoval další projevené závady jako je třeba uvolněná látka na opěrkách, na soklu, dále jsem reklamoval posunutí molitanu na sedáku. Tentokráte sem již upozornil, že požaduji minimálně dvě osoby na odvoz , abychom předešli dalšímu poškození podlahy. Všechny mnou reklamované vady pan jednatel uznal a sedačku odvezl. Po vrácení jsem již při převzetí upozorňoval, že nejsem spokojený s provedenou opravou. Molitan byl stále pod potahovou látkou posunutý. Na to jsem se reakce nedočkal. Proto jsem toto uvedl do předávacího protokolu. Po cca půl roce se opět začaly projevovat opět ty samé vady, které jsem již v minulosti reklamoval. Proto jsem se rozhodl, že odstoupím od smlouvy. Pan Vrábel aniž by sedačku viděl, tak stav vyhodnotil dle fotek, které jsem mu poslal a odstoupení od smlouvy zamítl s tím, že se jedná o běžné opotřebení a že není půjčovna sedaček ač tyto vady již byly jednou uznané jako oprávněné. Jenže já zase nejsem sponzor nekvalitních výrobců a tak sem se rozhodl, že celou záležitost budu řešit soudním sporem. Pro představu jsem přiložil fotku sedačky a sami zhodnoťte zda se jedná o běžné opotřebení. To podotýkám, že sedačka stála 40.000,- Kč. Já tedy s touto firmou nemám vůbec dobré zkušenosti a v žádném případě Vám ji NEDOPORUČUJI.