Ahoj. Pořeboval bych radu, jak jinak, že? Máme nabídku na okna SALAMANDER Streamline, 6-ti komorový Aluplast Ideal 4000 a nebo RI OPTIM Line 2D. Rozdíl v ceně je cca. 8.000,- Kč. Co by jste mi doporučili? Nevím jestli mohu napsat názvy firem, ale zkusím to. MKA Service, Dajkon a M&S realizace staveb. Kdyby měl někdo nějaké zkušenosti. Díky moc. :-)
Co se týče oken, tak bych porovnával nabídky co se týče kompletnosti a podíval bych se které přesně položky se liší cenou. Ten rozdíl v ceně 8000,- by klidně mohl znamenat i v nabídce normativního řešení.
Solidní výrobce a dodavatel vám totiž nabídne i normativní řešení připojovací spáry tz, použití parotěsné a paropropustné pásky.
Nesolidní dacani, pak nabídnou okna s montáží bez tohoto normativního řešení a pak když chcete u montáže normativ tak se kroutí že to nebylo naceněno. Na toto pozor. Pokud tedy je rozdíl peněz dán právě použitím či nepoužitím normativního řešení, pak bych jednoznačně volil to řešení s normativním tedy s páskou. Je to sice 8000,- ale má to svůj jasný význam. Mnoho "odborníků" říká, že je to zbytečné a že to k ničemu není a td. Toto tvrzení bylo pravdivé před 10 lety. Dnes, doporučuji skutečně použít obě pásky kolem oken. Má to svůj racionální důvod .
Doporučil bych okna vybírat hlavně podle parametrů, cenový rozdíl se může projevit v horších parametrech oken. Pokud Vám jde o kvalitu, tak chtějte plastový profil třídy "A", který je nejtlustší a tak za své peníze dostanete více plastového materiálu. Také požadujte prvoplast, který má lepší vlastnosti hlavně ve svárech. Pokud koupíte něco horšího, tak by tomu měla odpovídat i cena. Bohužel lidé často o těchto parametrech nemají ponětí a kupují horší parametry za stejnou cenu. Chtějte také znát původ oken, protože firmy MKA Service, Dajkon a M&S Vám okna pouze přeprodají, tak bych chtěl vědět kdo a jak okna vyrobil. RI okna vyrábějí, ale stejně bych požadoval vše zmíněné zapsat do kupní smlouvy, ať jste v právu při případném sporu.
Vážený pane! V 10,00 jste poslal nějaké video, v 10,50 voláte montážníkům, že vám nikdo neodepisuje! Dotaz zní: K čemu jste měl při montáži oken stavební dozor, který se vše přeměřoval a kontroloval? Bohužel, téměř měsíc po montáži poslat takové video je troufalost. Zakázka je předána. Bylo domluveno, že stavební dozor zašle fotografie rýh ze vzdálenosti 2 metrů, to také neudělal. Od dnešního dne odmítáme jakoukoliv komunikace telefonicky, pouze písemně s tím, že vždy se vyjádříme do 30 dnů. R. Brož Dajkon spol. s r.o.
Absolutně neschopná firma co se týče reklamací. Zablokují vás a nekomunikují pře maily. Ruce pryč od té firmy. Arogance p. Brože je neskutečná.