Dobry den! Koupili jsem kuchyn od Ikea. Vyzvedavái jsme si ji ve vydejnim sklade. Celekm to bylo 96 kusu. Pri montazi jsme zjistili, ze nam chybi skrinka a suplik. V Ikea s nami sepsali reklamacni formular a chybejici kusy jsme si koupili. Pokud reklamaci uznaji, tak nam vrati penize. Chci se zeptat, jestli mate nekdo ppdobnou zkusenost, ze vam ve vydejnim skladu Ikea nevydali vse zbozi. Obvykle si vse kontroluji, ale kontrolovat 96 kusu... No v Ikea z nas delali blbce. Maji pry system, kde absolutne neni mozne, aby se neco nevydalo. A ze se nikdy nestalo, ze by ve skladu nekdy nekdo neco nevydal. Ze pry zakaznici nechavaji veci na parkovistich nebo to najdou pozdeji. No nevim. Nemyslim si, ze bychom to nekde zasantrocili. Nevite treba nekdo, jak to na Ikea vydejnim sklade funguje? Dekuji
Nám taky zapomněli něco vydat a ozvali jsme se hned a dodali.
Spíše máme zkušenosti že nám toho dali více.
Tak máme horní skříňku televizní stěny, nějaké kuchyňské skříňky apod zdarma
Nám taky zapomněli něco vydat, jen jsme zavolali a oni nám nabídli doručení od nich zdarma, ale to bylo za dlouho, tak jsme si vše zase sami vyzvedli. Nikdy nebyl problém a vzdy byli moc ochotní.
@barbaressa nám se stalo, že jsme si objednávali kuchyň bez návrhu předem a prozměnu chybu udělala slečna za pultíkem při objednávce, takže nám pak chyběla celá skříňka a nějaké panty. Nebála bych se, že vám reklamaci IKEA zamítne, přijde mi, že je málo prodejců, kteří jsou takto féroví.
@nitro snad nejsou všichni jako vy, vaše "zdarma" někdo musel zaplatit :-|
@edcbubu toto se odečte při inventuře. Není psané na nikoho ze by ji zapomněl namarkovat či ji vydal navíc. S těmito "ztrátami" počítá každý obchod / sklad.
Takže nikdo z řadových zaměstnanců to neplatí.
Jinak už vidím vás jak jedete x kilometrů to vrátit či obchod jak si pro to jede, když doprava je vyjde dráž než zboží...
@nitro my takhle teda vraceli police navíc ani by nás nenapadlo si je nechat. Kdybyste jim zavolali, že máte zboží navíc tak si přijedou, stejně jako když dovezli co chybělo vám.
@mitoma Nepřijeli ;-), spočítali si asi náklady a už se neozvali...
Jinak nám nedovezli nic, protože jsme měli osobní odběr, tak nám řekli ať si dojedeme my.
@barbaressa Nechavala jsem dovézt spoustu nábytku, a vždy bylo vse v poradku, aniž bych pocty při prejimce kontrolovala. Pokud jsem v ikea nekdy neco reklamovala, vždy to bylo absolutně bez problémů - vyměnili či vrátili peníze. Kvůli pár korunám si nebudou kazit jmeno..