ahoj, prosím o radu.
Na konci roku 2008 nám firma Hromas položila plovoucí podlahu. Vzhledem k tomu, že máme dítě a psa, rozhodli jsme se na laminátové podlaze opravdu nešetřit a zaplatili jsme téměř 100 tisíc. Firma nám udělala i nivelační stěrku, poté po dvou týdnech položila podlahu. Po roce se u podlahy v obýváku, která byla nejdražší, začali "olupovat" rohy. Nejdřív na jednom místě, pán přijel, řekl, že to bylo asi vadným materiálem, a že toto odstraní. Nestalo se tak, takže mu byla 31.1.2010 odeslána emailem reklamace s tím, že tuto vadu jsem již našla na více místech a žádám tímto o řešení. Po 3 měsících nezvedání telefonů jsem panu Hromasovi zavolala z telefonu jiného, který mi zvedl a slíbil, že se přijede podívat. Tak učinil, nafotil, slíbil řešení.Poté opět měsíc nezvedal telefony. Stejnou závadu jsme našli i v ložnici, a to i na místech, kde vůbec nechodíme...pod postýlkou apod.
Od té doby nastala opět dvoutýdenní doba nezvedání telefonů, načež jsem panu Hromasovi zaslala email jako 2. reklamaci s tím, že pokud toto nezačne řešit,obracím se na právní oddělení Sdružení ochrany spotřebitelů. Vzhledem k tomu, že dnes je 31.den od reklamace, na kterou mi pan Hromas zaslala slib,že vše řeší s dodavatelem, prosím vás o radu, jak toto dál řešit. Už nestojím ani o opravu podlahy, chci, aby si ji odvezl a my si pořídíme jinou. Nemám důvěru v tuto firmu ani v dodávaný materiál. Předem děkuji za rady.
No to člověče nechápu jakou podlahu ti tam dal.Nevíš jaká to byla značka(Egger,Haro )nebo tak něco.
Sám pokládám a prodávám podlahy,ale tohle se mi ještě nestalo
O takové značcce jsem neslyšela, ale tipuju to na nějakej šunt z marketu. My máme v práci plovoučku od HARO, kde denně projde x lidí v botech, lidičkách a sem tam i se psem, a podlahy vypadají pořád stejně.
@petronelie neviem ako to s reklamaciami chodi u vas v cechah, ale u nas potrebujes - aby si ako nespokojny zakaznik podnikol nejake dalsie kroky ked ti nie je reklamacia vysporiadana - mat na papieri, ze si nieco reklamovala a podpis a prevzatie reklamacie druhou stranou - tj. reklamacia mailom nie je postacujuca... (ak sa nevyjadrila pisomne - mailom aj druha strana).
Inak ak sa presvihne lehota 30 dni - znamena to podla zakona (teda u nas na slovesnku), ze je reklamacia uznana... mas narok na vmenu tovaru, al. vratenie penazi - na zaklade dohody...
zelam vela stastia.
inak ani ja tu spominanu znacku nepoznam... ma tvoj dodavatel od nich certifikat kvality?
tady se nedebatuje nad tím jaké je ta podlaha značky, jen nad tím, co a jak dělat dál. Pokud máš vše vyfocené, nebála bych se Černých ovcí či nějakého takového pořadu ;-)
monulkab: jde o jednu z nejlepších německých značek, žádnej šunt z marketu. Jen tak pro představu...1m2 stojí 700 Kč, takže o šunt z marketu asi nejde,žejo....
@cerler právě, že ano....výrobce byl i u nás.....a nakonec to vypadá,že nejde o vadu materiálu, ale o pracovní postup, už vše řešíme a kristi...černých ovcí se vůbec nebojím :-D Díky.......