Dobrý den, řešil zde někdo přesun služeb UPC (internet + tv) z původní adresy do nezkolaudovaného domu?
Právě mi bylo na infolince řečeno, že dokud nebudeme mít číslo popisné, není možno do domu UPC služby zavést. Stěhovat se budeme příští týden, ovšem zkolaudováno a číslo popisné budeme mít nejdříve za 3 měsíce. Skutečně budeme do té doby bez tv a internetu od UPC?
Děkuji za odpověď.
Myslím, že tomu nic nebrání. Pokud poskytovateli nebrání nějaký technický problém, pak pouze neexistence č.p. není překážkou pro vytvoření smlouvy. Běžně děláme smlouvy do novostavby. Já měl internet dokonce na stavbě dávno před zkolaudováním. Jako místo připojení se uvede číslo parcely. Kontaktní a fakturační údaje se uvedou takové, aby šlo vytvořit fakturu, tedy např. místo bývalého bydliště, nebo u rodičů. Doručování faktur beztak funguje elektronicky.
Je to hlavně o lidech. Pokud budete jednat se vstřícným, inteligentním člověkem od UPC, tak to určitě nějak půjde. Pokud ale bohužel narazíte na idiota, tak asi ne.
Ideální je stavit se rovnou na pobočce a být dostatečně asertivní - na infolince jsou kolikrát hodnoceni podle počtu vyřízených lidí za hodinu - jim jde o nějaký souřadnice podle kterých "zaměřit" kam "dopravit služby.
@ternik32 Na pobočku jsem zamířila jako první - a tam mě odkázali na infolinku s tím, že budu potřebovat domluvit technika, což prý na pobočce nemohou. Takže až v druhé fázi jsem volala na infolinku. No uvidíme, snad se to nějak vyřeší.
@hahe no my treba dostali cislo popisne na obci, kdyz jsme o neho pozadali - nikdo neresil, jestli byla nejaka kolaudace atd. Ale je fakt, ze to je asi jen papir od obce a do nejakych tech registru se to zapise az po oznameni o dokonceni stavby...
Co presne vam brani v tom, abyste 'kolaudovali' driv? a vite jiste, ze bude 'kolaudace'? Protoze ja proste jen odevzdal na SU papir, kde jsem jim oznamil dokonceni stavby (nejake prohlaseni stavebnika, ze je postaveno dle schvaleneho projektu), dal jsem jim papir od obce s potvrzenim prideleni cisla popisneho, zamereni od geodeta a hotovo - zadna kontrola na miste, nic. Jen mi rekli, at zamereni od geodeta zanesu i na katastr a tam zapsali budovu.
Kvůli změnám v Zákoně o Elektronických Komunikacích jsou ISP povinni evidovat RUIAN https://www.cuzk.cz/Uvod/Produkty-a-s...
který vznikne teprve při vydání č.p., případně ev.č. proto Vás nemohou připojit standardním postupem.
Každý ISP může mít vlastní postup jak řešit přípojky na místa kde RUIAN není, ale čím větší organizace, tím složitější a delší ten postup bude. Nevzdávejte se, boj s byrokracií je težký a věčný.
@hahe já jsem pochopil, že jako stávající zákazník jsem pro UPC předmět někde u zadní části těla.
A není pro Vás výhodnější smlouvu ukončit a stát se pak novým zákazníkem? Možná to bude i administrativně jednodušší.
Já jsem kdysi dávno měl rozváděč UPC na chodníku u domu, cca 1,5 m od fasády, ale kabel do domu protažený nebyl. Víte co jsem musel udělat? Zvednout 5 dlaždic z chodníku, udělat drážku, dát tam černou trubku a protáhnout si koax sám do domu, do jejich rozváděče. Pak teprve byl technik ochotný přijít a zapojit nás. Kdybych neudělal tuto partyzánštinu, tak do dneška na internet čekám. Přesto po loňském přestěhování jsem rád, že u nich již nejsem. Kvůli špatnému načasování si nechali zaplatit ode mě 1300,00 za služby, přestože jsem je již nemohl využívat. Samozřejmě jsem si stěžoval, ale stal jsem se odpadem.
Vloni jsme byli skoro 2 měsíce bez internetu, než nám ho zavedl poskytovatel v novostavbě. Taky jsme to přežili. Dnes je možností mraky a UPC rozhodně favoritem není.
@l_sekanina když jsem zařizoval 2002 UPC, tak bylo jen UPC nebo max. mizerné O2. Dnes je skoro všude a vždy možnost i různých "bezdrátů". Dokonce i placené televize, když už po tom někdo touží. Občas se vyplatí tomu věnovat trochu času.
@honzik75 Já tomu věnoval tolik času, že by jste tomu ani nevěřil. Záleží na požadavcích uživatele. Já potřebuji nízký, stabilní ping a aby se neztrácely pakety. Na žádné wifi síti toto nikdy pořádně nefungolo.
Díky všem za reakce. UPC už přistoupilo na to, že nás připojí. Ovšem zatím se neví jak - v tomto týdnu přijel technik 2x, vždy po setmění, s baterkou obcházel pozemek, hledal, kde je vyveden jejich kabel (my víme jen, že je přiveden na hranici pozemku v radiusu 3 m od antoníčka, oni to neví vůbec) a pak odjel s tím, že se ozvou... od UPC máme v plánu odejít, ale teď se nám zdálo jednodušší "jen" přenést smlouvu na novou adresu - naivní myšlenka 😄