Změna distribuční sazby ČEZ

Profilova fotka
Má někdo nedávnou zkušenost se změnou distribuční sazby u ČEZu? Já s nimi zápasím už téměř 2 měsíce a pořád není vyřešeno. Nepřijde mi to normální. Potřebuji přeměnit sazbu na tepelné čerpadlo.
Odpovědět
1
2
Profilova fotka
Řešila jsem aktuálně změnu z D01D na D57D - podáno 12. 11. přes ČEZ online, do pátku se nic nehnulo, tak manžel zkusil pobočku (byla zavřená), pak jsme zkusili infolinku (nedovolali jsme se), tak jsem jim napsala v pátek odpoledne přes Facebook a na to reagovali téměř okamžitě, že to prověří. V pondělí mi napsali, že musíme doložit ještě jeden papír, jinak že máme vše v pořádku. Obratem jsem jim to poslala a včera to přehodili. Tzn. 10 dní. Věřím ale, že kdybych je neotravovala kde to šlo, tak netopíme ani na Vánoce.
Odpovědět
já už s nima "bojuju" skoro 3 měsíce a konec by měl snad nastat nejpozději 5.12. i když se to týká trochu něčeho jinýho, ale díky tý jejich odstávce systémů a rozdělení na distribuci a prodej, kdy tam vznikl totální bordel no škoda slov ..snad se to podaří co nejdříve vyřešit
Odpovědět
Profilova fotka
@zmrz_lina prosim o odkaz na FB. Ja to urguji vsemi smery a furt to nejde :( Pritom doklady v poradku. Furt se vymlouvaji na odstavku systemu!
Odpovědět
Profilova fotka
@evajan80 je to ČEZ lidem ;-)
Odpovědět
Odstávka systému/ů je minulostí. Zrovna včera jsem přes ČEZ Online řešil hned několik věcí. :)
Odpovědět
Já 5.9. Podala žádost na pobočce na přepis el. A 7.9. Poslala chybejici dokume doporučeně poštou. Po měsíci jsem volala jestli je vse ok ze mi nic od nich nepřišlo tak řekla že vse je ok jen mají obstavku systému tak to bude dele trvat a včera mi poslali meil ze jsou dokumenty stare ze je nemůžou zpracovat ze jim vse mam poslat znovu. JEŠTĚ U NICH NEJSEM A UŽ JE NESNÁŠÍM
Odpovědět
Nechápu, proč dokumentaci posíláte poštovně. V době, kdy drtivá většina společností, včetně ČEZ, dokáže fungovat online, můžete využít e-mailovou komunikaci, ve které máte vše potvrzeno.
Odpovědět
@sabejn ověřenou plnou moc od původního majitele těžko poslu naskenovanou. :-) vse jsem podávala osobne na pobočce jen asi 2 papíry posílala poštou. Jelikož na každém dokumentu je datum kdy se podává a podepisuje tak datum žádosti 7.9. Je pro ne už pozdě tak to chtějí znovu. Jejich chyba ze se k tomu dostali po 2.5 měsících
Odpovědět
Asi od roku 2010 nebo 2011, už si přesně nepamatuji, až do letoška fungovala aplikace ČEZ online spolehlivě a takřka bezchybně. Vše šlo rychle vyřídit přes ni. Pak se asi někdo v ČEZu rozhodl, že funční aplikaci zničí. V létě rozeslal ČEZ mail, kde nastínil, že aplikace bude několik týdnů (!!!) mimo provoz v zájmu jejího vylepšení. Vylepšení reálně znamená, že se ztratila veškerá historie a dodnes nefunguje např. právě změna sazby. Momentálně s tím také zápasím.
Odpovědět
@sabejn Bývalo, ale nyní to již není tak jednoduché. Někdo provedl reorganizaci ČEZu a to tak, že jedna ruka neví, co dělá druhá. V aplikaci cezonline.cez.cz je možnost "Změna sazby". Tak jsem ji využil. A dostal jsem následující odpověď: Vážený pane Xxx, reagujeme na Váš požadavek ohledně změny distribuční sazby. Váš dotaz je distribučního charakteru, proto Vás musíme požádat, abyste se obrátil na ČEZ Distribuce. Děkujeme Vám, že využíváte k řešení Vašich požadavků ČEZ ON-LINE. X.Y. ČEZ Zákaznické služby, s.r.o. na základě plné moci Tedy jsem poslal požadavek na změnu sazby na e-mailovou adresu a dostal jsem následující odpověď: Vážený pane Xxx, dovolujeme si reagovat na Váš e-mail ze dne 00. 11. 2016 týkající se změny sazby u smlouvy na adrese Abcdef. Je nám líto, požadavek na změnu sazby je zapotřebí řešit s obchodníkem, který nám zašle požadavek na změnu (doloží rámcovou smlouvu). Vaše dotazy rádi zodpovíme na lince, která je Vám k dispozici 7 dní v týdnu, 24 hodin denně, popřípadě na e-mailové adrese. Děkujeme Vám. S pozdravem X.Z. ČEZ Distribuce, a. s. Jsem tedy zpátky na začátku a můžu začít druhé kolo.
Odpovědět
Profilova fotka
@viados zkus ten FB, napiš jim, že už tě to vytáčí, co to má znamenat, oni reagují fakt celkem pružně ;-)
Odpovědět
@viados to znám, každej den, kdy sem zavolal na distribuci, nebo na prodej, tak vždycky je první reakce: to musíte volat na to druhý, volám na to druhý, tam mi žeknou obecný info, ale že to konktrétně musím řešit s tím prvním, tak volám zase na to první, kde se teda na to znovu koukneme a dostanu aspoň nějaký pro mě relevantní informace, zatím pokaždý to tak bylo, i když sem vždy volal s tím konkrétním dotazem napoprvé správně, tak mě vždy řekli, že to musím řešit s tím druhým ..takže každý nějaký řešení pro mě znamená strávit hodinu času než se třikrát dovolám na tu druhou linku... :-x
Odpovědět
Článek se načítá
Dobrý den, jakého máte obchodníka? ČEZ Prodej?
Odpovědět
Profilova fotka
@gustinovi Presne, kdybych to u nich nemela uz davno rozjety, dala bych to jine firme....
Odpovědět
Profilova fotka
@viados To je presne muj pripad. Furt obvolavam jednoho a druheho a jsem uz z toho zoufala.
Odpovědět
Profilova fotka
@mrazekrad Ano, Cez prodej.
Odpovědět
Profilova fotka
@zmrz_lina Diky za odkaz. Ted jsem se ale fakt uz musela smat a to ze hodne, kdyz jsem si tam precetla dnesni vzkaz jineho zakaznika: VY ZKURVYSYNI ČEZÁCKÝ !!!!! Aby vás rakovina pojebala zmdi ! 5 tejdnů od podepsání smlouvy a stále nemám napojený elektroměr.. Přes měsíc bez světla, zásuvek... Ste si tam v kanclech nasrali do palic a do huby buzeranti zasraní !
Odpovědět
@gustinovi Je zajímavé, že zrovna dneska mi na zákaznické podpoře několika společností, včetně ČEZ řekli, že jakmile je dokument úředně ověřen a jde na něm vidět razítko, není potřeba jej zasílat poštou, ale stačí e-mailem. Šlo o ČEZ, Wuestenrot a několik dalších menších firem. ;-) @viados Před měsícem jsem podepisoval smlouvu s ČEZ distribucí a ČEZ prodejem, vše proběhlo v jedné budově na Karlíně v Praze. Všichni, kteří se o mně starali, byli skvěle informovaní, věděli co dělat, poradili co je potřeba udělat a dokázali dokonce pohnout s datem připojení hodin. Člověk nesmí být s prominutím puťka, která si nechá všechno líbit. @evajan80 V tom případě děláte něco špatně. Informovala jste se u ČEZ prodeje, zda byl podán požadavek? Zkoušela jste kontaktovat ČEZ distribuci, zda požadavek obdržela? Není nic jednoduššího, než se sebrat, zajet na nejbližší zákaznické centrum ČEZ a pořádně si to s nimi vyříkat.
Odpovědět
@sabejn jaký by v tom byl rozdíl kdyby jsem to poslala meilem nebo poštou? na obou je podpis kde je uvedeno datum 7.9.2016, posílala jsem to doporučeně 7.9. takže 8.9. to k ním dorazilo, a oni mi 22.11. ať vše vyřizuji nanovo že je na tom staré datum???? Nechápu proč by jsme to vše měli opět zařizovat. Kdyby jsem to měla posláno meilem co se na tom změní? Nic, napíšou opět že na dokumentech poslaných meilem je staré datum, ať ho zajistím nový s aktuálním datem, a tak se to může klidně protahovat i rok
Odpovědět
@sabejn Aha, no samozřejmě, že tam můžu zajet osobně, ale trochu popíráte sám sebe, protože v minulém příspěvku jste tvrdil: " V době, kdy drtivá většina společností, včetně ČEZ, dokáže fungovat online". ČEZ až do léta dokázal, takže jsem za uplynulých 5 let musel do Karlína jen 1x a vše skutečně vyřídil online. Ale nyní už nekolik měsíců nedokáže a budu tam tedy muset znova osobně.
Odpovědět
@gustinovi Jde o to, že při e-mailové komunikaci máte možnost opravdu komunikovat, nikoli čekat, až dojde dopis, až jej někdo možná otevře a poté zase někde založí. A kdybyste to poslala e-mailem, tak to má vyšší prioritu. Bohužel... a mluvím z vlastní zkušenosti, kdy mi tam dělala rodinná příslušnice. Priority jsou jednoduché: telefon > email > pošta.
Odpovědět
Profilova fotka
@sabejn Verte, ze na zakaznickem centru jsem byla osobne, nekolikrat volala na Distribuci i Prodej a furt si to prehazuji jak horky brambor. Kdyz uz se nevi kam, odkazi se na "odstavku systemu".
Odpovědět
@sabejn sami mi teď napsali do meilu: Formuláře, které nám byly zasílány v průběhu měsíce září jsou staré a my je tak nemůžeme postoupit dále distributorovi - takže uvedli že je od září mají u sebe takže není snad žádné až se někdo k tomu dostane, dostali se k tomu v září. Např. po mě chtějí kopii výpisu z Obchodního rejstříku (ne starší 3 měsíce) - já jim ho zaslala s datem tisku 2.9.2016, můžu za to, že asi neumí počítat a dokument není starší 3m a nebo to schválně protahují? Nájemní smlouva je od 1.9. , atd. atd. vše jsem poslala čerstvé. Pokud je hlavní prioritou telefon - tam jsem si to tel. ověřovala a vše je prý v pořádku a vše potřebné tam měli před měsícem. No nesnažte se hájit ČEZ. Schválně, vám osobně, příjde to normální? Takhle to můžou protahovat třeba i 5let a každé 3měsíce mi psát, že dokumenty nejsou aktuální.
Odpovědět
Profilova fotka
@gustinovi Taky mam dojem, ze v mem pripade to protahuji schvalne, protoze mi maji zlevnit tarif...
Odpovědět
@gustinovi Nepřijde mi to normální, na druhou stranu je chápu - společnost prošla velkou proměnou, plno lidí bylo vyhozeno, nabralo se plno nováčků. Budou si vás prohazovat jako horký brambor, protože se necháte. O ničem jiném to bohužel není. Sama jste psala, že jste to zasílala poštou a na to celé jsem reagoval. A samozřejmě, nyní nemohou pracovat s formuláři, které jste zaslala v září, protože jsou opravdu staré. Proto máte vše potřebné zasílat e-mailem, jak jsem již několikrát zmínil. Pokud pošlete dopis, je možné, že se někam založí, někdo na něj zapomene... funguje to tak, že dopis přijde na určité místo (např. recepce). Společně s vašim dopisem tam přijde dalších X desítek dopisů. Ty musí někdo otevřít, naskenovat a zaslat je do STEJNÉ fronty jako chodí e-mailová komunikace. Ovšem je tam jedno velké ALE... a to je lidský faktor. Nikdy nevíte, do jakých rukou se dopis dostane. Pokud jste volala a řekli vám, že je vše v pořádku, měla jste je urgovat, aby se spojili s těmi, kterým se to v pořádku nezdá a měl to operátor vyřešit za vás. Ano, toto dokážou a po slušném požádání to dokonce dokážou udělat. A velice rádi... @evajan80 Ovšem svým vyjadřováním a nadávkami spíše ukazujete, že nejste schopná řešit věci a ráda vybuchujete. Pokud na telefonu vybouchnete, naštvete se a křičíte, nesmíte se divit, že se s vámi nikdo nebude bavit. ;-)
Odpovědět
Profilova fotka
Nám tarif také zlevňovali (z d01d na d57d) a bylo to za 10 dní. Opravdu zkuste ten FB.
Odpovědět
@sabejn sorry, ale ste úplně mimo a žijete v nějaký svý bublině, nashle...
Odpovědět
@plaintruth Úplně mimo... aha. Já jsem mimo, ale vy řešíte nejméně náročnou a snad nejsměšnější věc již tři měsíce. :-D
Odpovědět
@sabejn vzhledem k tomu, že sem psal, že řeším něco jiného, tak nevim z čeho tak soudíte, protože sem to tady nikde nanapsal ;-) to jen tak na okraj.. a jinak vaše úžasný rady fungovaly možná do začátku září, pak už je tam jen bordel a s tím co píšete se neshoduje ani 5% z toho co se jak teď dělá...
Odpovědět
@plaintruth Vidíte to... a já začal věci řešit v koncem října, včetně zapojení hodin. Smlouvu jsem uzavřel na pobočce a poté jsem řešil vše online. Revize od jejich technika byla hotové dle smluveného termínu, tedy pět dní po tom, co jsem ji objednal, hodiny byly namontované dva týdny po uzavření smlouvy. Veškerá komunikace, včetně dodání revizní zprávy byla zaslána v elektronické podobě a všemu bylo vyhověno.
Odpovědět
1
2
Pro přidání příspěvku se musíte přihlásit.
Přesunutím fotek můžete změnit jejich pořadí

Nenašli jste co jste hledali?