V projektu mám pro parkování dlažbu, ale dochází peníze a navíc nejsem nyní, kousek před dokončením stavby, už ani nejsem přesvědčen, že je to v projektu vymyšleno dobře.
Tak bych to chtěl nyní vyřešit nejlevnější možnou cestou a vyzkoušet si jak mi to dle projektu bude fungovat. Kdyby mi to nesedlo, tak bych to relativně levně předělal. Kdyby to bylo v pořádku, tak bych si dodělal tu dlažbu.
Zajímalo by mě:
Co nejlevnějšího můžu použít jako povrch pro parkovací stání?
Je třeba oznamovat změnu v projektu?
At date jakykoliv finalni povrch, tak pod nej bude potreba udelat "kufr", tj. sterk ruznych frakci (od nejhrubsiho po nejjemnejsi) a poradne zhutnit. To Vam pak vydrzi x let nez to dodelate na final. Nebo si vysypte docasne tatru sterku, treba 16/32 a parkujte ted na tom. Az to pak budete resit finalne, tak to pak pravdepodobne budete muset zase odvest, odbagrovat do spravne vysky a udelat poradne.
My mame chodniky vc. pojezdove plochy z zulovych odseku a tam se pocitala hloubka na "kufr" s zulou 40 cm od nuly pro pojezd a 30 cm na chodniky.
Rostly teren je fajn na parkovani do prvniho deste, pak uz nevyjedete a cistit to auto taky nechcete...to bylo mysleno spis jako vtip 😉
Rostlý terén není vtip 😉 . Plno lidí to tak praktikuje. Je to nejlevnější a dočasně to vyhoví. Navážet makadam, abych ho zas za rok bagroval, je vyhazování peněz. S vyjetím problémy nebývají, ale asi záleží od řidiče.