Odpověď na příspěvek od medion12:
Zkuste osobně navštívit několik bývalých zákazník… @medion12 Dobrý den, na vaše výmysly jsem z původně reagovat nechtěl, jelikož je pro mě čas velmi cenný a považoval jsem to za zbytečné. O opaku mě přesvědčil současný klient, který si předchozí recenze četl, udělal si o tom svůj názor, a přesto nás oslovil ke spolupráci. Reklamace měla tento průběh: 20.9.2022 investor: Dobrý den pane Pavič, už více jak dva roky bydlíme v domě, který nám postavila Vaše firma a jsme moc spokojeni. Nicméně máme problém. V ložnici se nám objevily na stěně mokré skvrny a to v místě, kde z druhé strany je odtok sprchového koutu. Posílám foto jak skvrny v ložnici, tak sprchový kout a taky foto našeho domu do nabídky Vaší firmy. Předem děkujeme za odpověď a řešení této závady. Přejeme pěkný den s pozdravem S. 20.9.2022 DERESTA: Dobrý den pane S., taková informace mě vůbec netěší, nicméně je potřeba řešit. Sprchoviště má provedené hydroizolační stěrky, tak je otázkou, co se kde odehrálo atd. Musí se zjistit. Mohu se za Vámi zastavit ve čtvrtek 22.9.2022 v čase mezi 9-10:30 hod, nebo pak až 29.9.2022 v čase dle Vašich potřeb. Prosím o Vaše vyjádření, kdy by bylo možné se zastavit. 20.9.2022 investor: Dobrý den pane Pavič, děkujeme za bleskovou odpověď a taky nás to netěší a jsme rádi, že to chcete hned řešit a zjistit příčinu. Budeme rádi, když přijedete ve čtvrtek 22.9. v čase od 9.00-10.30.hod. budeme Vás čekat. Moc si vážíme Vašeho přístupu. S pozdravem S. Po příjezdu bylo zjištěno, že odpad ve sprchovišti nebyl po dobu dvou let čištěn, byl zanesený, byl poškozen silikon a spárovací hmota. Voda tedy nemohla odtékat a hledala si cestu ven. Provedlo se vyčištění odpadu, oprava silikonu a i po uplynutí dvou let je vše v naprostém pořádku. 1.2.2023 investor: Dobrý pane Pavič, děkujeme za přání a taky ještě jednou přejeme v novém roce 2023 moc zdraví, štěstí pohody a spokojenosti. Mám na Vás dotaz, jestli by bylo na našem domě dodělat rozvedení krbových kamen do pokojů. Vím, že jste nám to nabízel, ale určitě to znáte, že při stavení něco neuděláte a pak to chcete, aby to bylo. Je špatná doba s elektrikou a chceme to nějak vyřešit třeba na příští rok. Obracím se na Vás, protože je to vaše stavba a jsme moc spokojeni. Napište nám, jestli je to možné a jaká by byla cena. Díky moc a mějte se hezky s pozdravem S. Takže takový máme vztah z našim nespokojeným zákazníkem. Tímto zdravím medion12 alias manžele B. Je mnoho možností, jak si mohou zákazníci přímé reference zjistit. Například navštívit seriózní weby NejŘemeslníci.cz, nebo citymart.cz a jiné. Pak má každý zákazník, a mnoho jich této možnosti využívá, možnost nás kontaktovat a vyžádá si kontakt na našeho zákazníka se kterými se pobaví, nebo ho dokonce navštíví a samotnou stavbu si prohlídne. S pozdravem jednatel společnosti DERESTA – realizace staveb s.r.o. Petr PavičOdpověď na příspěvek od deresta:
@medion12 Dobrý den, na vaše výmysly jsem z půvo… @deresta Toto fórum mi príde celkom seriózne, teda v porovnaní s uvedenými webmi. Čo sa týka príspevkov tohto typu, či už prudko pozitívne alebo prudko negatívne, nedá sa veriť ani Vám ani druhej strane. Najlepšie sú recenzie naživo u bývalých klientov, lenže k tým nespokojným ich určite nepošlete a kontakt nedáte. Takže si logicky nespokojní ventilujú názory online. Ja keby sa rozhodujem, tak hľadám práve na takýchto relatívne nezávislých fórach, ale skúsil by som získať kontakt a pozrel sa na miesto osobne. Klávesnica znesie všetko.