Nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace venkovních žaluzií Climax

Profilova fotka
Dnes uplynulo 40 dnů po reklamaci venkovních žaluzií Climax Noval Z-90 s požadavkem výměnit žaluzie s ohnutými lamely za kvalitné. Bohužel bez vyřízení. Mohli byste prosím poradit, jaké jsou mé možnosti se domoci svého požadavku a jak postupovat v řešení této situace. Prosím o zkušenosti s mimosoudním řešením spotřebitelských sporů (ADR) spolů s Českou obchodní inspekcí (ČOI).
Odpovědět
Moznost c.1: Kontaktovat COI, nicmene oni len skontroluju formalny stav reklamacie. Riesenie sporu je na obciansko-pravne konanie. Moznost c.2: Skusil by som kontaktovat priamo vyrobcu, t.j. Climax a postazoval sa na dodavatela zaluzii. Oni mozno maju nejake paky na montazne firmy... Moznost c.3: Poslat reminder a pohrozit obciansko-pravnou zalobou.
Odpovědět
Dobrý den, velmi nás mrzí vaše situace a jako výrobce bychom vám rádi pomohli dořešit reklamaci s montážní firmou, která vám žaluzie instalovala. Prosím, pošlete nám bližší informace na email climax@climax.cz nebo se můžete obrátit na naši bezplatnou telefonní linku 800 100 967. Kolegové zjistí stav vaší reklamace, pokud u nás jako výrobce byla montážní firmou tato uplatněna. TÝM CLIMAX
Odpovědět
Profilova fotka
@climax Jsem nucena konstatovat, že i když na fóru a e-mailem výrobce slíbil kontrolu kvality, bohužel víc než měsíc ani pracovníky Climax a.s., ani jejich partner nenavštívili stavbu a nezkontrolovali stav žaluzií.
Odpovědět
@maria_freed Tak to je ostuda @climax
Odpovědět
Dnes 28.11 SERVIS CLIMAX a.s. neuznala nám reklamaci, a to bez uvedení odkazu na příslušné normy a po uplynutí 118 dnů od nahlášení reklamace dne 2.8, což je totálně mimo 30 denní zákonní lhůtu. Servisní technici CLIMAXu zjistili průhyb lamel jen 3 mm, nedovírání žaluzií nebylo zjištěno vůbec. Ale dle přiloženého foto to vypádá úplně jinak. Prosím majitele venkovních žaluzií přidat fotografie žaluzií, které vypadají hůř než "naše" od CLIMAXu. Zkusila jsem najít takové na internetu, ale nepodařilo se mi to.
Odpovědět
@freeart Po posouzení reklamace servisními techniky CLIMAX byla zjištěna chyba při dovírání lamel. Navrhli jsme řešení, s kterým majitel souhlasil. Průhyb lamel je minimální a majiteli jsme vysvětlili, že to nemá žádný vliv na funkci venkovní žaluzie Z-90 NOVAL. Tým CLIMAX.
Odpovědět
Diskuse pokračuje po 5 měsících
@freeart teeeeda, tak to by frčelo, dělám PR, a ty by měli výstupů v médiích, rozhodně by krizová komunikace měla co dělat.. Zrovna se rozhodujeme mezi ISOTRA a CLIMAX a nejste první, s kterými @climax takhle vyběhli.....tak to ještě ukáži manželovi. PRo zákaznický servis nula......, tak doma si bude diskuze , jestli do CLimax vůbec jít.
Odpovědět
1
Pro přidání příspěvku se musíte přihlásit.
Přesunutím fotek můžete změnit jejich pořadí

Nenašli jste co jste hledali?