přidělí Obec nebo Město úřad. Až po kolaudaci, ale pokud jste malý a jsou tam ochotný, tak Vám ho poví, jako mě a už jsem bydlela postupně měnila adresy protože jsem věděla číslo. Jakoby na "hubu" mi ho starostka slíbila a slovo dodržela. Jinak se ofiko čeká na kolaudaci a pak ho přidělí a pak se teprv můžete nahlásit k trvalému pobytu. ...snad stačí :-)
holky já si myslím, že my jsme ho měli už před kolaudací, že jsme ho dostali potom co jsme si zažádali o užívání stavby, a dostali jsme číslo a pak jsme až kolaudování, ale nemůžu tvrdit že to tak bylo, ale myslím si že jsme to tak měli
číslo popisné až po kolaudaci, Úřad vystaví oficiální papír * souhlas s užíváním stavby" (my měli jen ohlášku) a přidělí číslo popisné. Je to oficiální papír . Jinak tabulku s číslem si pak řeší každý sám. My máme zatím z tiskárny za oknem, S tím souhlasem s užíváním stavby jsme běželi na katastr a až z výpisem z katastru zpátky na úřad a na základě toho výpisu nám udělali změnu trvalého pobytu.
Máme už přiděleno a rozhodně ještě nemáme zkolaudovano:-) dostali jsme i dokument o předběžném přidělení čísla. ale stejně ho nikde nemůžeme použít dokud nebude zkolaudovano. Je to jen o tom že víme jaké budeme mít číslo;-)
Číslo dostaneš až po kolaudaci. Obec to číslo ví už předem, mohly by ti ho říct, ale myslím, že užívat stejně nemužeš,to až po oficiální kolaudaci.
Číslo na barák si každý řeší sám, ale je fakt, že my jsme tabulku s číslem popisným dostali od obce, takže jsme nic kupovat nemuseli, ale na baráku ho stejně nemáme, nelíbí se nám a tak ho má manžel za oknem v pracovně a je to:-)
Tabulku s číslem popisným byste asi měli dostat, resp. si zakoupit od obce, aby bylo číslování jednotné, je to podle zákona. Otázka je, jestli obec či město má vzhled tabulky stanoven. U nás ano, tabulky s číslem objednává město a vlastník nemovitosti si jej od obce zakoupí a umístí na svoji nemovitost.