Akce Fiskars v Mountfieldu. Máte taky trable?

chtěla bych vyvolat diskusi na toto téma. Teď měl Mountfield akci na vybrané výrobky Fiskars za neuvěřitelnou cenu - jen 1/3 běžné ceny.....Jednalo se o rýče, lopaty, krábě, nůžky, pilky, sekery....bylo toho dost. Nelenili jsme a před více naž 3 týdny vyrazi na akci. Tady u nás v Písku to bylo totálně vyžrané, že je to na objednávku (14 dní), tak jsme si objednali 9 ks zboží (podotýkám, že jsme tam táhli půl rodiny, protože si vymysleli, že jedna osoba smí koupit jen 2 ks), nu šťastní z nákupu jsme jeli dom. Včera, tedy po více než 3 týdnech tam jel manžel, jestli už pro nás maji věci, ale ouha......Prý vůbec neví, jak to s tou akcí bude, nic nemaji a snad budou zákazníkům vracet peníze nebo jak, Čekáme od nich na mejl, ale totálně vytočení a chceme trvat na zboží, protože je zaplacené a za takovou cenu ho nikde nekoupíme. Prosím, kdo má taky takové "trable"
Odpovědět
1
2
Profilova fotka
@breberka vím o tom, chtěli jsme ty nožíky za 300 Kč a když nám řekli ty podmínky, tak jsme se na ně vyprdli... tak to to došlo celkem daleko...
Odpovědět
@staflicka no my jsme právě byli odhodlaní tam fakt vzít celou rodinu za ty peníze, ale jak to teď dopadne, to by mě zajímalo, přijde mi to jako pěkný podvod!
Odpovědět
Profilova fotka
já Mountfieldu nevěřim,ale pravda je ta že manžel chtěl od nich nějakej velkej bazén i se zastřešením..no tak to je jasný...nejsou jediný na trhu tak se nechá udělat od jiné společnosti..děkuji,žes nás upozornila,to bych se moc nesmála,jinak sem tet kupovala od Fiskárs sekeru,ale jeli jsme do Mělníku tak je obchodák EVA a oni jí měli nejlevnější,ježdíme tam často pořídila jsem si tam i krásnou keramickou varnou konev za pár šupů a jsem spokojená ;-)
Odpovědět
Profilova fotka
@breberka my jsme taky tak naletěli :-(
Odpovědět
Profilova fotka
@breberka Je to asi 6 let co si rodiče u nich kupovali bazén, vše se v pohodě zaplatilo bazén přijeli namontovat a na místě nám naúčtovali ještě asi 8.000,- že byla větší potřeba hadic na zapojení a různých věcí. Tak co jsme si vytočili slevu na kole štěstí, tak jsme to stejně zaplatili :-S
Odpovědět
@lenikchol to jsou zmeťouři @fidorka75 @kirik takže taky máte faktury a čekáte na zboží?
Odpovědět
Profilova fotka
tak my jsme další,taky čekáme už tři týdny :-( slíbili že se ozvou a když jsme tam volali (do brněnské prodejny) tak říkali že to ještě nemají na skladě,tak nevím jestli se dočkáme....
Odpovědět
Profilova fotka
hmm,manžel zas juknul na net a je tam-požadavek se vyřizuje :-(
Odpovědět
@vercabock @fidorka75 přijde nám, že tam měli asi veliké oči s takovou akcí a jesli se s Fiskarsem nedohodli nebo byl moc veliký zájem a prodělali by...je to divný
Odpovědět
Profilova fotka
Nám pan prodavač vysvětloval,že tuto akci si vymyslel fiskars,ale bohužel nejsou schopni vyrobit tolik nářadí,co oni tady prodají...tak doufám,že se to opravdu zdrželo jen výrobou a že jsme nenaletěli...:-)
Odpovědět
Profilova fotka
no pžřeji ti ,abys opravdu nenaletěla a ,že to je jak píšeš,ale je to doszt možný,protože to je kvalitní značka a lidi už tky nechtěji kupovat klump a tím pádem nestíhaj uspokojit zákazníky ;-)
Odpovědět
no nevím dle mých informací, akce padla a budou vracet peníze + 30% k tomu, ale já chci zboží a ne peníze. Jde s tím něco dělat?
Odpovědět
Článek se načítá
Aj na Slovensku sme mnohí naleteli. Jedná sa podlú reklamnú akciu. V Mounfielde som bola prvý krát, tak ako aj všetci členovia našej rodiny. To bol účel celej akcie. Preto sa nedalo kúpiť viac ako 2 ks, aby prišlo čo najviac ľudí. Hodlám požiadať o stanovisko Slovenskú obchodnú inšpekciu a dopručujem to aj Vám.
Odpovědět
@bodana @vodak01 přišel mejl z mountfieldu a vraceji peníze + 33%, ale my jim na to prdíme, prostě složenky nevybereme, chceme to zboží
Odpovědět
Zdravím všechny, dle mého (dobrého) právníka je email, který společnost mountfield rozeslala blábol. Pokud jste zboží zaplatili, trvejte na jeho dodání. Pokud Vám zboží nedodají, máte nárok na vrácení nejen zaplacené kupní ceny, ale takové částky, aby jste si to samé zboží mohli zakoupit u jiného obchodníka za plnou cenu. Problém společnosti mountfiel s dodavatelem, Vás jako zakazníka absolutně nemusí zajímat (tzn. nějaké řeči, že fiskars nedodal, nejsou Váš problém)!. Takže nabídka 33% je pouze snaha utéct z mnohem větších nákladů..........hodně úspěchů všem
Odpovědět
for brberka: napište mail na mountfield a trvejte na dodání zboží, udělejte "bu bu bu" s čoi (od čoi jim totiž hrozí docela tučná pokuta pro porušení zákona o klamavé reklamě) a právníkem a ono to půjde, ptotože opravdu dle občanského zákoníku máte právo na dodání zapalceného zboží.....viz. předchozí příspěvek, otázka je kdy zboží dodají
Odpovědět
Zdravím všechny "postižené" Mountfieldovou Fiskars akcí. Chybu může udělat každý, občas něco nevyjde tak, jak by si představoval, no stane se, ale ze strany Mountfielda se zcela jistě nejedná o pochybení, ale záměr. V rámci reklamní akce nalákat co nejvíce zákazníků a získat od nich osobní data, uložit si je do databáze a... Rozhodně se budu proti jednostrannému vypovězení uzavřené kupní smlouvě bránit. Vznesl jsem dotaz na D.A.S. - pojišťovnu právní ochrany, čekám na odpověď.
Odpovědět
@chmeldap @eman_cz tak dneska došla odpověď od Mountfieldu k našemu postoji k jejich akci (že nechceme peníze, ale zboží za slíbené finance). Prý to akceptují a zboží dodají, jen nemohou říci kdy, budeme tedy zatim vyčkávat.... ;-)
Odpovědět
Odpověď od D.A.S. potvrzuje informace, které zde již uvedl chmeldap. Pokud trváte na dodání již zaplaceného zboží, musíte toto stanovisko oznámit prodejci, nejlépe písemně (aby byl důkaz). Pokud přijmete nabízenou finanční "kompenzaci" již nelze zpětně požadovat dodání zboží.
Odpovědět
@eman_cz psali jsme jim to, tak snad to klapne. Psali jsme i do Fiskars, kde je problém s touto akci a prý do Mountfieldu dodají zboží v druhé pol. května, prý dodávají dle poptávky, což je logické. Nám z toho vychází, že Mountfield prostě udělal akci, ale ne dostatečnou objednávku u Fiskart
Odpovědět
Abych Vám to trochu osvětlil. Dělám v tomto oboru a velmi dobře vím, jsk to s MOUNTFIELDEM bylo. MOUNTFIELD obešel české zastoupení a zboží FISKARS dotáhli ze zahraničí. České zastoupení FISKARSu na ně taky bylo hodně naštvané protože prodej za takovéto nesmyslné ceny rozhodně kazí FISKARSu jako takovému pověst. Pokud breberka píše pravdu, zřejmě dostalo české zastoupení centrály FISKARSu nějaké pokyny aby uspokojili zákazníky. A co se týče MOUNSTFIELDu, nechápu, jak si tam může někdo koupit nějaké ty jejich výrobky, ať už se jedná o bazén nebo sekačku. Stačí se rozhlédnout po internetových diskusích na zkušenosti těch co naletěli... Uvědomte si, že ty jejich kola štěstí a podobné nesmysly stejně zaplatí vždy a pouze zákazník. Ať už na horší kvalitě zboží, nebo na následném předraženém servisu...
Odpovědět
@martin158 my bychom u Mountfieldu taky nikdy nic nekupovali, ale téhle akci se nedalo odolat ;-). Uvidíme, jak dlouho jim to bude trvat.
Odpovědět
Dobrý den, vás všechny co jste nakupovali u Mountfieldu letos zboží Fiskars a pak jste stáli mega frontu před jejich prodejnou abyste dostali buď naslibované zboží nebo peníze zpět, tak mám zajímavou zprávu. Tyto fronty se tvořili před všema jejich prodejnama. Zaměstnanci firmy dostali za úkol tyto fronty fotit. Ještě před pár dny byla na webu Mountfieldu reklama, kde tyhle fronty byly vyfoceny a byl u nich komentář ve smyslu "podívejte jaký zájem je o naše výrobky, všude je krize a klesající tržby jen u nás lidé stojí fronty na zboží. Ano je to neuvěřitelné, jak může nějaká firma lidem lhát, ale je to bohužel tak.
Odpovědět
Prosím o info, jestli už někdo zboží máte a jak jste toho docílili.
Odpovědět
pro mithrandir. Doporučuji všem kdo chtějí peníze nebo zboží obrátit se s písemnou stížností podloženou kopií dokladu z prodejny na Českou obchodní inspekci. V případě, že vám nejsou schopni dodat zboží v prokazatelně dohodnuté lhůtě, máte nárok na na vrácení nejen zaplacené kupní ceny, ale takové částky, aby jste si to samé zboží mohli zakoupit u jiného obchodníka za plnou cenu (viz příspěvek výše). V případě, že od nich reklamujete např. opravu bazénové folie nebo výměnu folie za novou, máte zákonný nárok na proplacení ceny vody i bazénové chemie jenž jste museli vypustit kvůli reklamaci z bazénu.
Odpovědět
Tak jsem poslal dopis s požadavkem na vyřešení. Buď dodávku zboží, nebo vrácené zaplacené částky + doplatek ve výši na doplacení ceny od jiného třeba i jimi doporučeného dodavatele. Tak jsem zvědavý....
Odpovědět
Profilova fotka
Tak to mě mrzí, že jsem tuto diskuzi nepřečetla dřív, také jsme objednali v Mělníce a poté telefonicky zjistili, že nedodají. Na účet přišly zaplacené pení ze a 33 % navíc. No smířila jsem se s tím. Ale taky mě na tom mrzelo víc to tahání příbuzných a dělání ze sebe šaška.
Odpovědět
Dnešní odpověď v emailu: ... k Vašemu dotazu sděluji, že předpokládáme, že zboží Fiskars bychom zákazníkům začali vydávat v průběhu měsíce června. Ohledně dodání Vás bude kontaktovat prodejna. Omlouváme se za vzniklé komplikace. Tak se ještě nechám překvapit.
Odpovědět
díky Breberce za založení této diskuze, taky jsem koupil na odložený výdej fiskars, pak přišel dopis a už jsem byl smířen, že zboží nebude. Ale po přečtení tohoto fóra jsem poslal nesouhlasný mail. Moutfield akceptoval mé rozhodnutí. Včera telefonát z prodejny, že zboží je k vyzvednutí. Dnes jsem zboží vyzvedl a vše OK. Ještě pro upřesnění zboží bylo z Brněnských prodejen. Snad se dostane na všechny trpělivě čekající zahradníky 8-)
Odpovědět
@mithrandir @lukin001 taaaak my si včera byli vyzvednout zboží :-D :-D, máme vše, jen čekáme na 1 nůžky, které ještě nejsou, ale jsme max. spokojení, včera jsem si hned zarýpal rýčem :-D takže čekat se nám opravdu vyplatilo
Odpovědět
1
2
Pro přidání příspěvku se musíte přihlásit.
Přesunutím fotek můžete změnit jejich pořadí

Nenašli jste co jste hledali?