Ahoj, chtěla jsem se zeptat jestli někdo máte zkušenosti v nákupem nábytku na aukru nebo někde jinde v aukcích. Líbí se mi tam moc sedačky, a dají se vydražit za dobré ceny, ale bojím se, abych neposlala peníze a sedačku nikdy neviděla nebo aby kvalita nebyla zcela jiná než je uvedená...
ahoj, koukej na hodnoceni prodejce a taky se muzes koukmnout komu tu sedacku uz prodal,.. pokud nabizi sedacky opakovane(asi vim koho myslis) a napsat tem lidem, co si sedacku koupili ;-) taky ji tam budeme kupovat, teda jestli je bude mit za rok jeste v nabidce ;-)
s aukrem zkušenosti mám, ale sedačku a nábytek vůbec nevím jestli bych kupovala takhle a pokud ano, chtěla bych ho vidět osobně...
jinak jak radí hranolka, koukat na reference o prodejci a žádat podrobné info o sedačce... ;-)
joseline my si na aukru sice nekoupili sedačku ale nábytek do koupelny a vše proběhlo bez jediného problému. Nábytek je krásnej takže vše ok. Jak píšou ostatní řiď se hodnocením prodejce..
Ahojky,
taky se přidám do diskuze. Já mám bohužel špatnou zkušenost s aukcí na mimibazaru. A víc bych do ničeho dražšího nešla.
Vyhrála jsem na aukci foťák (paní psala, že mají dva, takže jeden posílá dál). Vše proběhlo v pohodě. Paní L. mne zkontaktovala, já jí poslala peníze a čekali jsme na balíček. Po 14 dnech nám to bylo divné, že foťák stále nikde, tak jsme jí psali co se děje. Ona nereagovala. Po delší době se ozvala s tím, že foťák už dávno poslala. Tak jsme začali pátrat na poště podle podacího čísla. Na poště odkud měl balíček odejít nám řekli, že pod tímto číslem podacím něco odešlo, ale úplně na jinou adresu. Tak to už nám bylo jasné, že něco není v pořádku. Napsali jsme jí trošku výhrůžný email ať vše napravý jinak, že jí necháme pozastavit aukce a atd. Odepsala nám, že se jí nakonec balíček vrátil a že ho tedy posílá znova. Tak jsme zase čekali týden a po týdnu jsme jí zase zkontaktovali, že balíček opět nemáme. Druhý den nám došel email o potvrzení zaplacení platby o koupi nového foťáku na e-shopu. Obvolali jsme to, jestli je to opravdu zaplacené a jestli balíček skutečně příjde. Úplně nový foťák přišel asi do třech dnů. Paní L. na tom ještě asi tisíc korun prodělala. Protože já ho na aukci vyhrála levně.
No ale nedalo mě to a napsala jsem paní L. stejně záporné hodnocení, že jsme s ní neměli moc dobrou zkušenost. Do druhého dne se ozvalo asi 5 lidí, kteří čekali stejně jako my na vyhranou aukci a pořád nic. Do týdne se jich ozvalo ještě asi dalších 5. Ve finále se z paní L. vyklubala podvodnice, která si nechala naposílat asi 30 tisíc za elektroniku a nikomu nic neposlala. Nakonec se do toho obul její manžel a vše za ní uhradil a paní L. se už na MMB nikdy nepřihlásila a aukce má pozastavený.
Tak to je moje zkušenost. My jsme dopadli ještě dobře, protože jsme byli první a trošku jsme jí pohrozili a ona dostala strach, aby se neprovalilo i to ostatní, ale myslím, že takových podvodníku se najde na aukcích hodně.
Stále nakupuju na MMB, ale už opravdu jenom za malé částky, takže úpřímně ze sedačky po této zkušenosti měla strach. I když vy zrovna na podvodníka narazit nemusíte.
tak ja a aukro naprosta spokojenost. Nakoupila jsem tam uz dost veci,i elektro a bez problemu. Je pravda, ze si dost vybiram, stokrat overuji od jinych uzivatelu nez prihodim, ale asi bych se nebala. Co se tyce te sedacky (taky asi tusim o koho jde), tak jsem se divala na hodnoceni - az na tri komentare zaporne (kdy slo ale o prodlouzeni dodani ne o sebrani penez a nekomunikaci) vse oki....jestli budes brat, pak napis reakce, taky nad jednou uvazuji, ale az do noveho, tedy na jare ;-)
Dnes mi došel balík z Aukra. Bohužel bylo rozbité sklo na hodinách. prodejce zajišťoval dopravu a řádně zabalil a označil křehké. No bohužel. Poslala jsem mu fotky. Jak teď postupovat?