Varuji před touto firmou. Byla jsem jejich zákaznicí a musím říct, že mi při přenosu čísla k Vodafonu nevyšli vstříc. Ačkoliv jsem měla smlouvu na dobu neurčitou, tak mně při přenosu k Vodafonu neumožnili přenos ihned. Tvrdili, že musím splnit dvouměsíční výpověď jako při ukončení smlouvy. Tak si na ně dejte pozor. Firma Bonerix je absolutně svévolná a vykládají si smlouvu po svém.
Tak nevím, co máte ve smlouvě vy, ale my to tam máme napsané: smlouva na dobu neurčitou s výpovědní dobou 2 měsíce...Pokud by ukončili dříve, je to opravdu jen na nich....My přecházeli právě od Vodafonu, a taky jsme museli čekat...To nemluvím o důvodu, proč jsme odešli..Pěkně s námi vydrbali, slušně řečeno...
Ja jsem take cekala docela dlouho na prechod od Vodafonu a ze zacatku to bylo trapeni, ale jakmile bylo cislo prevedeno, nemam nejmensi problem a ani je nekontaktuji, vsechno funguje. Mam take na neurcito s vypovedni lhutou a pokud to tam ve smlouve opravdu mas, nemuzes se na ne zlobit, ze ti nechteji cislo prevest drive. Jsou to smluvni podminky...
@dracula
@linee@biker
Ono jde o to, že ve všech takovýchto smlouvách je vždy nějaká výpovědní lhůta. Dle zákonů našeho státu by měli číslo uvolnit do třech dnů bez ohledu na výpověď. Známý měl tarif u vodafonu na dobu neurčitou s měsíční výpovědní lhůtou a Vodafone ho hned pustil a ani nemusí platit za ten měsíc. Nedal výpověď, ale chtěl přenos čísla. Bonerix nutí zákazníky při přenosu k výpovědi, což je nesmysl.
@dracula no nevim, ja jsem prechazela od Vodafonu k 02 pres Bonerix a Vodafone mne rozhodne nepustil do 3 dnu...Je pravda, ze to trvalo asi mesic (ne 2), ale 3 dny rozhodne take ne a to jsme prevadela dve cisla.
Na druhou stranu, kdyz prece odchazis k jinemu operatorovi, vypovidas fakticky smlouvu stavajicimu. Jaky to ma vyznam prevest cislo k nekomu jinemu a nedavat vypoved? Nebo myslis vypoved jako vypoved v pravnicine na ty 2 mesice? Mas dve moznosti, drzet se toho, co mas ve smlouve, nebo napsat stiznost s odkazem na prislusny paragraf odpovedajiciho zakona a udeli ti "vyjimku". Ale na druhou stranu ted obecne - dnes lidi podepisou skoro vsechno a pak se divi, kdyz se firma drzi podepsane smlouvy...Nechci se ted Bonerixu zastavat, ale pokud to mas opravdu takto ve smlouve a treba i oni jeste vo VOP, tak rozhodne smlouvu neporusuji...
@dracula Jinak pokud to ve smlouve nemas, plati obecne podminky, co u 02 a to je myslim mesic. Muzes mi prosim zaslat ten paragraf v zakone, ktory urcuje, ze to ma byt do 3 dnu?
@pavlikhumpec hlásím se k postiženým firmy Aspekt invest, jen při vyřčení slova Bonerix mi letí tlak nahoru. Odstřihli mě od sítě minulé úterý, mě i celou mou rodinu. Nemáme žádné spojení se světem, mj. ani s 90letou těžce nemocnou babičkou. nedostanu se na účet, němůžu zrušit trvalé příkazy, nedostávám sms, nevolám. Český telekomunikační úřad vydal už ve středu předběžné opatření, ve kterém přikazuje O2 zprovoznit čísla, ale doteď se nic neděje. O2 byla vypsána pokuta 50,000,- (!!!) a zatím ticho po pěšině. Nechci měnit číslo, mám ho uvedeno všude, mj. i v desítkách rozeslaných životopisů a jsem vzteky bez sebe. Asi tak ]-(
U Bonerixu jsem několik let a nemám problém. Jako jeden z mála nabízí 1.49Kč za minutu volání při paušálu 1Kč.
Několikrát jsem potřeboval něco řešit s jejich telefonickou podporou. Zvednou telefon hned. To není jako když u Vodafone čekáte na lince 45 minut, než se na vás dostane řada :) Faktury mi posílají včas a žádné reklamní SMS mi nechodí.
U starých smluv žádná lhůta pro přechod k někomu jinému nebyla, u nových lze tuším přejít vždy při výročí smlouvy a nebo po dvouměsíční lhůtě. Ale obojí je napsáno ve smlouvě. Vím o tom, ale nemám důvod jít jinam. A už vůbec ne k Vodafonu, odkud jsem pro jejich neschopnost odešel. Tak nevím, v čem konkrétně mají ostatní problém.
Vážení varuji před bonerixem, když vás lákají není žádný prolém a můžou se strhnout, aby Vás dostali. Já jsem se rozhodl pro lepší nabídku a mám velký problém od nich získat kód pro přenos čísla k jinému operátorovi. Nelze se nikam dovolat a na e-maily reagují třeba po třech dnech. V žádném případě nedoporučuji.
Výpovědní dobu máte skoro u každé smlouvy a to nejen s mobilními operátory. A pokud to není napsáno přímo v ní, což bude málokdy, je třeba si pročíst VOP. A teď ruku na srdce, kdo si opravdu pečlivě celé tyto obsáhlé podmínky před podpisem jakékoliv smlouvy čte? V dnešní době mi připadá, že nikdo. Dělám u jednoho z operátorů konzultantku na prodejně a mnohdy se stane, že zákazníkům dávám brožuru s VOP a oni si ji ani nevezmou. Pak se není čemu divit, že se lidé při zjištění tak "nečekaných" faktů, jako je výpovědní doba, rozčilují ;-)
Bonerix je fakt strašná firma, od října řeším výpověď ze smlouvy a pořád nejsou schopni mi ji vypovědět. Pořád si něco vymýšlí, opravdu nedoporučuji. Nyní musím počkat až mi pošlou poštou smlouvu, kde je heslo pro komunikaci a potom teprve na základě tohoto hesla můžu smlouvu zrušit, i když v říjnu mi tvrdili, že mám dobu určitou do 14.12.2013. Potom si sami smlouvu prodloužili a mě jenom chodí faktury k uhrazení. NEHORÁZNÝ PŘÍSTUP!!!
@dracula prosím Vás, nešiřte tu mylné informace...je zapotřebí si přečíst všeobecné podmínky této společnosti...lhůta pro ukončení je 2 měsíce(každá společnost má jinak) s tím, že chcete přenos ihned nehraje žádnou roli.... :-|
@buresod Já jsem po nich chtěla dva měsíce zachovat a klidně platit. Šlo mi o to, že jsem měla možnost přejít k T-mobilu a Bonerix mi neumožnil přenos čísla. Jinak já bych jim klidně ty dva měsíce zaplatila. To jsem jim nabízela, ale chtěli mi znepříjemnit život, což se jim podařilo. Musela jsem si vzít nové číslo.
Každopádně teď jsem mnohem spokojenější u nového operátora. Máme v zsaměstnání rámcovou smlouvu. Celá rodina (3 lidi) měsíčně i s internetem 1 GB se vejdeme dohromady do 250-Kč měsíčně. Volání máme mezi sebou zdarma ( a také zdarma i s otatními lidmi v rámci rámcové smlouvy) a navíc i každý v rodině máme 70 minut volných do ostatních sítí.
Je jasné, že tomuto se těžko konkuruje a nechtěli mě pustit. Přitom jsem opravdu jen chtěla uvolnit mé číslo. Klidně bych 2 měsíce ještě platila.
@giksero Ten kód na převod čísla mi taky nechtěli poslat. Při zrušení chtěli po mě nějaké číslo ve smlouvě, které tam nebylo, pak mi ho za poplatek poslali. No dělali kolem toho děsné tóčo. Prostě před Bonerixem varuji.
@linee Tenkrát v létě na lince T-mobilu mi ten paragraf nějaká paní říkala, ale nyní už nevím. Každopádně jsem ráda, že jsem pryč. Hlavně se už od mého přecházení od Bonerixu také měnily obecně podmínky odchodu a změny operátora. Takže teď je to jinak.
Dobrý den
Jsem zákazníkem této firmy a varuji všechny před jejich přístupem. Komunikace je vůbec nejhorší, jakou jsem kdy s firmamy kterým jsem platil za služby, zažil. I naprostá banalita jakou je navýšení dat u internetu trvala 10 dní a dít se něco začalo až po urgenci na placenou linku. Při volání na placenou linku POZOR. Neplatíte za jedno volání ale za každý dotaz který zadáte. Dokonce zaplatíte několikrát za jeden dotaz. Tak se mi stalo když jsem se zeptal na kterém čísle mám určitou službu, tak zaplatíte za každé prověřované číslo zvlášť. Taky jsem měl s touto firmou problém hned na začátku, kdy mi vznikl při převodu nedoplatek . Po dvou nebo třech měsících mi přišlo že mám dluh a že mi vypnou telefon. No zaplatil jsem poslední vyúčtování i když nebylo ještě po splatnosti a považoval věc za ukončenou. Firma my vypnula telefon já zaplatil za placenou linku a pokutu za znovuzapojení. Podotýkám že šlo o dluh 20 kč a já měl zaplaceno několik dalších vyúčtování. Oni mě nijak neupozornili za jaké číslo kolik a které období. Jen že něco dlužím. Zákazníku volej na placenou linku. Jistě se ptáte proč neukončím spolupráci s tímto operátorem. Bohužel si ho vybral můj zaměstnavatel a já mám tímto veškeré pracovní i rodinné volání zdarma. Proto se mi to i tak vyplatí. Nicméně musím varovat před podlým jednáním této firmy, s kterou bych za jiných okolností okamžitě rozvázal spolupráci. Je to přesně ten tip firmy, která na vás bude klást pasti tak, aby vás mohla legálně obrat.
jsme celá rodina zákazníkem této firmy a nikdy jsme neměli žádný problém. Volání na placeno linku jak je zmíněno v příspěvku nade mnou je zpoplatněno stejně jako jakákoliv jiná pevná linka, tzn v rámci tarifu MAXI zadarmo :-) . Nepochopil jsem poznámku o platbě za každý dotaz, ale klidně se smíříme s tím, že za každý dotaz budeme platit zvlášť třeba desetkrát 0,-kč :-D Pravda je, že nejsme nijak nároční zákazníci, telefony používáme pouze k telefonování a posílání zpráv.
PS: opravdu si někdo myslí, že je uvěřitelná informace od uživatele s jediným příspěvkem? To už je reklamní kampaň tak zoufalá (případně míří na jinou inteligenční skupinu)?
Také jsme zákazníci Bonerixu a zatím žádný problém nenastal. Co se týče zpoplatnění dotazů - tak linka je placená, ale dotaz lze poslat zdarma mailem ... Já mám paušál za 25.- + 60.- balíček SMS, měsíčně platím kolem 150.-celkem. Za mě spokojenost.
Jinak Bonerix je dceřiná společnost O2 a k nám se dostala informace, že připravují portál podobný O2, kde si klient bude moct nastavovat služby dle své libosti a nemusí nikam volat ... Zatím za tu dobu nebyl zapotřebí žádný dotaz a všeobecné informace sdělí na bezplatné lince O2 ... Vyúčtování je přehledné, tarify lze měnit každý měsíc.
@cincula Také ten příspěvek viz.výše na mě působí jak negativní reklama
@cincula Tak je vidět že jste v těžkém omylu. Za každý dotaz je 30korun. Teda pokud nemáte zvlášť vyjednáno jinak. Taky nám to tak fungovalo první asi 3 měsíce. Je to uděláno tak že není zpoplatněn hovor ale jakákoli akce. Takže jakékoli kliknutí do počítače. Vždy jedna akce 30kč. Takže co pro vás mohu udělat? Mám aktivní rouming na svých číslech? 5 čísel 150kč . Co pro vás mohu udělat? Zakažte mi datový rouming na mých číslech, dalších 150. Co pro vás mohu udělat. Zakázat placené linky,dalších 150. Co pro vás mohu udělat? kolik mě to bude stát? Moment .......450. :-o. Jse zákazník této firmy a proč to jsem taky v příspěvku napsal. Já rozhodně nejsem reklamní človíček a vy si přelouskejte podmínky, aby jste se nedivili jak dopadnete při prvním problému. Taky můžu říct že je zvláštní že přijdou na mou kritiku dva odpory, které jsou však v jasném rozporu a ta vaše je zjevná lež. Nevím jestli vědomá či nevědomá ale každopádně lež.
@veronika.deskova
No nestěžuji si na cenu hovorného stěžuji si na komunikaci a možnost pracovat se svým telefonem. Myslím tím rychle a bez problémů spouštět či zastavovat služby, mít přehled o platbách atd. Dokud jsem nic neřešil taky jsem neměl problém. :-) Portál o kterém mluvíte se "připravuje" již více než rok a připadá mi nečestné drasticky zpoplatnit jedinou možnou a rychlou cestu změny služby, nebo jen informace. Změny iniciované mailem trvají víc než týden, mám vyzkušeno a můžu doložit změna internetu z 200mb fup, na 1,5gb fup 10dní. To jsem to po pěti dnech urgoval telefonicky. Na stížnosti přijde vždy stejná odpověď že se řeší maily do pěti dnů a to i když si stěžujete na to že to právě nebylo řešeno do pěti dnů. Jinak co se týká telefonování a internetu musím uznat že O2 má prostě nejlepší pokrytí, teda aspoň co se týká Ostravy a okolí. Jde hlavně o rychlý internet.
Také jsme měli celá rodina program MINI od Bonerixu. Nikdy nebyl žádný problém a když jsme chtěli kódy na přenosy čísel k Vodafonu, tak jsme je dostali 14 dní před koncem výpovědní lhůty a převod proběhl v pořádku. U nás platila 2měsíční výpovědní lhůta s podmínkou zaplacení 20% ze zbývajících měsíců do konce smlouvy, takže nějakých 5Kč za měsíc. Za mě s Bonerixem spokojenost, kdyby jsme nedostali výhodnější nabídku, tak u nich zůstaneme.
@hojhojcz jsem velice překvapená, neříkám, že nemáte pravdu, ale se zákaznickou linkou jsem už několikrát jednala a nikdy mně ve vyúčtování nepřibyla ani koruna. Tak teda nevím.
To, že nejste "reklamní človíček" Vám nevěřím.
tak jsem byla donucena si podrobně prostudovat podmínky a skutečně má hojhojcz pravdu, cituji
Manipulační poplatek za uskutečněný hovor na zákaznickou linku Bonerix (do 30. 4. 2014 v rámci zvýhodněné nabídky za cenu standardního volání) 30kč
Vysvětluje to i to proč jsme se s tímto poplatkem nesetkali. Takže určitě za tuto informaci děkuji.