Tak od 10/2012 bydlíme v domku, který nám firma postavila. 4.12.2012 jsem písemně na firmě reklamovala některé věci.Jako plíseň , seřízení oken, praskliny mezi stropem a zdí.Dle smlouvy se měli ozvat do 15 pracovních dnů, do 10 dnů opravit. Neozvali se v termínu. Ozvala jsem se já.Již 2x. Dle mě výmluvy.Chtěla jsem pohrozit soudem atd.Manžel je jiného ražení než já.Je mě jasné, že se soudním žalobou to není jednoduché, musím mít i posudky atd., finance to stojí.Ale štve mě takové jednání firmy.Stalo se vám něco podobného? Jak jste to řešili?Děkuji
- Nejsem si jistý zda za plíseň (nevím kde ji přesně máte) může stavební firma. Pouze pokud by prokazatelně něco postavili špatně nebo nekvalitně, ale špatně se to dokazuje.
- Seřízení oken je určitě po nějaké době nutné, pozná se to většinou právě v zimě, když táhne okolo zavřeného okna. Seřízení by měla být samozřejmost u každé kvalitní firmy dodávající okna (dokonce je to většinou zdarma)
- Praskliny mezi stropem a zdí jsou u nových domů opět celkem normální (nejčastěji u dřevostaveb), zde záleží na předchozí dohodě se stavební firmou, zda vám slíbili že vám to po čase, až to přestane praskat opraví (samozřejmost u každé kvalitní firmy zdarma). Někdy to firmy řeší tak, že řeknou dopředu, že se to stává a že s tím musíte počítat a pak si to sami nechat opravit.
- nechápu, že po třech týdnech po reklamaci už to chcete hnát k soudu, zkuste se s firmou rozumně domluvit. Nevím jakým stylem jste komunikovali během stavby, ale pokud už tenkrát to byl problém, tak se těžko něco změní.