Zkušenosti s nákupem nábytku u Okay?

Nakupoval jste někdo u Okay i nábytek? Líbí se nám serie nábytku, ale lze koupit pouze online a navíc píšou, že doba dodaní je 2 měsíce. Děkuji za zkušenosti.
Odpovědět
1
2
@jaasminka Souhlasí, čekal jsem na pohovku necelé 3 měsíce.
Odpovědět
Před třemi lety jsem kupovala sedačku přes Okay a nebyl problém, skutečná doba dodání byla nakonec kratší než dohodnutá v objednávce. V Jena nábytek bych platila dopravu, když jsem si ji objednala přes internet - přes Okay - tak byla v akci doprava zadarmo.
Odpovědět
Diskuse pokračuje po 3 letech
Mám za sebou nákup nábytku a vše v pořádku a bez opoždění dodání. Před tím jsem slyšela, že tam byl trochu problém s dodáním od někoho kdo objednával, ale u nás to bylo ok
Odpovědět
Profilova fotka
Aktuální zkušenost rodičů: 29.05.2021 si v prodejně Okey.cz objednali a zaplatili kuchyň, která měla být během 14 dní doručena. Bohužel se tak nestalo. Při prvním termínu doručení bylo řečeno, že je zásilka poškozena, takže ji musejí poslat zpět. Byl stanoven nový termín doručení - za další tři týdny. Při druhém pokusu o doručení (měsíc po zaplacení kuchyně) jim v den doručení volal dopravce, že se kuchyně nevejde do auta, takže ji nemůžou doručit a posílají zpět do centrálního skladu. Následoval stejný scénář, tři týdny čekačka, další doručovací pokus a nic, tři týdny čekačka, opět bez doručení. U obou pokusu se jednalo o poškození. Vždy jsme volali na zákaznickou linku, kde se nám neustále omlouvali a jednotlivé objednávky stornovali a zakládali nové. Po čtvrté objednávce se rodiče rozhodli celý nákup stornovat. Po třech měsících, kdy Okey nebylo schopno doručit zaplacenou kuchyň, která byla "skladem k odeslání". Moje teorie je, že měli pouze jednu jedinnou kuchyň, která byla poškozená, a kterou neustále odesílali ze skladu k doručení a pak zpět do skladu. Nikdo se tím nezabýval. Nejhorší je, že s tím nic neuděláte. Na prodejně odkazují na zákaznickou linku, kde se stejně nic nevyřeší. Takže Okey NIKDY VÍCE.
Odpovědět
@verkaherka001 To určitě, ty komediante. Táhni i s těma krumplama z nějakýho Okayi kamsi hodně daleko a hlavně sem už nelez. 😠
Odpovědět
@molanmolab já teda stejná zkušenost - kuchyň z okay. Nejednalo se teda o poškození, ale o příšerné jednání ze strany Geis - přepravní společnosti. Až na třetí pokus kuchyň přivezli, vypadá hezky, žádné poškození, ale když jsem vyřizovala čtvrtou objednávku kuchyně co byla skladem, taky ve mně vřela krev a kdybychom už na ní neměli připravené rozvody a všechno, nejspíš bych zajela do sconta a koupila první kuchyň co by byla skladem, byť za čtyřnásobnou cenu. Nábytek je určitě z polska, nicméně za ty peníze nadělá parády až až, co se týká okay, jsem neměla problém nikdy s ničím ani s reklamacemi apod., Až teď ta kuchyň no. Ale musím uznat, že největší chyba je jejich přepravní společnost a skutečnost, že není možné zvolit si jiný způsob dopravy..
Odpovědět
Profilova fotka
Osobní zkušenost nemám, ale moji rodiče ano. Už nikdy víc. Kupovali si sedačku, přímo v prodejně, bohužel ji neměli na skladě, a tak museli rodiče složit zálohu, aby ji mohli objednat. Slibovali doručení do 8 týdnů, nakonec z toho bylo půl roku, kdy už to rodiče nevydrželi a znovu šli na prodejnu, kde chtěli odstoupit od smlouvy a vrátit peníze, s čímž taky měli problém. Katastrofa.
Odpovědět
@katulka125 Taky se z tebe nestačím divit. 😛 😄
Odpovědět
@jaasminka Osobní zkušenost nemám, ale má kamáradka ano. Zboží jí došlo za kratší dobu, a byla nadmíru spokojená. Dle recenzí, co jsem tak pročítala jsem se dozvěděla, že pokud má zboží zpoždění - jsou tam nějaké komplikace- dostaneš nějaký benefit navíc, př. doprava zdrama apod. Takže osobně doporučuji, a myslím že se na objednávku vyplatí počkat.
Odpovědět
Příspěvek byl smazán adminem, protože nesplňoval Pravidla přispívání do fóra.
Článek se načítá
@lucinabrudova s tím naprosto souhlasím, též jsem si objednávala nějaký nábytek včetně pár dekorací, vše mi došlo vpořádku a včas. S kvalitou a vzhledem jsem moc spokojená.
Odpovědět
Já sem si vždycky všechnu elektroniku kupovala převážně na okay.cz.. Pak sem koukla i na nábytek a párkrát už něco koupila, a já teda neměla sebemenší problém 🙂 zboží přišlo v pořádku a v daný termín 🙂
Odpovědět
@martajane Vůbec nejste nápadní.... 😄 To jste dostali v OKAY befelem, zakládat nové profily a psát ódy na zaměstnavatele...?
Odpovědět
@katulka125 To naprosto souhlasím! Já okay.cz mám moc ráda, vždycky jsi tu vyberu nějaké zboží, a hlavně jsem s ním vždy spokojená. S žádnými problémy vyloženě zkušenost nemám.
Odpovědět
@jaasminka Ahoj, já měla s okay vždycky pozitivní zkušenost. Nakupujem tu s přítelem již dlouhou dobu, a máme odtud vážně hodně nábytku. Mohu ti tento obchod doporučit!
Odpovědět
Profilova fotka
Krasne se tu registruji novy lide se super recenzena, uz jen za to bych si tam neobjednal ani hrnicek 🙂 Ze vam neni hanba
Odpovědět
Teď běží super reklama Vánoce jsou Okay,Okay, nábytek je Ok,Ok atd., tak proč ty pochyby 😄😄😄
Odpovědět
@adeelka3 Jasně, nakupujete hodně nábytku už hodně dlouhou dobu, až na to, že Okay prodává ty jejich sračky sotva rok, a to velice neúspěšně. 😄 Pozitivní seš tak maximálně na nemocnou hlavičku, takže se zase sbalte i s celým tím marketingovým oddělením a už sem nelezte. Opice ... 😉
Odpovědět
Příspěvek byl smazán adminem, protože nesplňoval Pravidla přispívání do fóra.
Nikdy nic bych si tam nekoupila stačí si přečíst recenze … kvalita jak z potopený lodě https://www.zbozi.cz/obchod/66421/
Odpovědět
Nábytek jako takový je bez problémů. Jediný a to velký zádrhel je přeprava Geisem - arogantní, nepříjemní a neschopní zmetci ( a teď nemyslím řidiče, ale spíš dispečery nebo kdo tu parodii řídí). Bohužel tato zkušenost je ve většině případů, kde používají paletovou přepravu Geisem ( ne jen Okey)
Odpovědět
Na netu jsem objednal zboží skladem s dodáním do dvou dnu ... dodáno po dvou urgencích asi po 6 týdnech ...
Odpovědět
Diskuse pokračuje po 4 měsících
Objednala jsem si na e-shopu obývací stěnu, kterou jsem zaplatila předem. Po rozbalení jsem bohužel zjistila, že zásilka obsahuje pouze prkna bez návodu a spojovacího materiálu. Na zákaznické lince mi bylo v pondělí řečeno, že musím vyplnit reklamační formulář a že se mi ještě tentýž týden někdo ozve. Což se ovšem do pátečního odpoledne nestalo. Mezitím proběhlo několik telefonátů na zákaznickou linku, kdy jsem pokaždé mluvila s někým jiným a kdy mi pracovníci tvrdili, že není možné odnést zboží na prodejnu a vyřídit reklamaci, ale musím čekat, až prodejna, i já, dostaneme pokyn, že mohu zboží přinést. V pátek odpoledne po několika telefonátech a zvýšení hlasu mi paní ze zákaznické linky sdělila číslo na reklamační oddělení. Po týdnu a několika zbytečných telefonátech. Z dvaceti hovorů, ale, bohužel ani jednou nezvedli. Ze zoufalství jsem se tedy vydala na prodejnu, kde mi bylo řečeno, že zboží mohu přinést ještě tentýž den, sepíší odstoupení od smlouvy a peníze budu mít zpět na účtě do týdne. Peníze byly připsány v úterý. Tudíž nezájem, ignorace a lži pracovníků zákaznické linky. NEDOPORUČUJI U TÉTO FIRMY NAKUPOVAT PŘES E-SHOP A UŽ VŮBEC PLATIT ZBOŽÍ PŘEDEM.
Odpovědět
Objednala jsem si na e-shopu obývací stěnu, kterou jsem zaplatila předem. Po rozbalení jsem bohužel zjistila, že zásilka obsahuje pouze prkna bez návodu a spojovacího materiálu. Na zákaznické lince mi bylo v pondělí řečeno, že musím vyplnit reklamační formulář a že se mi ještě tentýž týden někdo ozve. Což se ovšem do pátečního odpoledne nestalo. Mezitím proběhlo několik telefonátů na zákaznickou linku, kdy jsem pokaždé mluvila s někým jiným a kdy mi pracovníci tvrdili, že není možné odnést zboží na prodejnu a vyřídit reklamaci, ale musím čekat, až prodejna, i já, dostaneme pokyn, že mohu zboží přinést. V pátek odpoledne po několika telefonátech a zvýšení hlasu mi paní ze zákaznické linky sdělila číslo na reklamační oddělení. Po týdnu a několika zbytečných telefonátech. Z dvaceti hovorů, ale, bohužel ani jednou nezvedli. Ze zoufalství jsem se tedy vydala na prodejnu, kde mi bylo řečeno, že zboží mohu přinést ještě tentýž den, sepíší odstoupení od smlouvy a peníze budu mít zpět na účtě do týdne. Peníze byly připsány v úterý. Tudíž nezájem, ignorace a lži pracovníků zákaznické linky. NEDOPORUČUJI U TÉTO FIRMY NAKUPOVAT PŘES E-SHOP A UŽ VŮBEC PLATIT ZBOŽÍ PŘEDEM.
Odpovědět
Kolega zařizuje byt a v Datartu se dozvěděl, že okay prý kvůli prodeji nábytku krachuje, tak se těší, že jim přibude zákazníků od nich. Hodnocení na heureka z poslední doba je u okay fakt divoké, takže bych tam asi nic nekupovala.
Odpovědět
Já mám dobrou zkušenost s nábytkem Mikulík, je to česká výroba a mají moc dobrý ceny i kvalitu.
Odpovědět
@milli11 Aha díky, a objednávali jste online nebo jste byli přímo někde na prodejně?
Odpovědět
@helamr Byli jsme přímo na prodejně, koukala jsem že jich mají hodně po celý republice takže myslím že to stojí za to tam zajet.
Odpovědět
1
2
Pro přidání příspěvku se musíte přihlásit.
Přesunutím fotek můžete změnit jejich pořadí

Nenašli jste co jste hledali?