Pro ty co nechodi na fb..
od jedne z budoucich sousedek:)
Právě teď ad hoc informace z veletrhu bydlení, od paní Hercogové:
V týdnu se bude posílat informační email o tom, že je HOTOVO! Inspekční prohlídky od 10.4. - bude se ozývat nějak postupně paní Voborníková.
A to nejlepší nakonec - PŘEDÁVKY BYTŮ V DRUHÉ POLOVINĚ ČERVNA!
Tak prohlídka za námi. Až na drobnosti celkem OK. Jedna výměna poškozených dveří apod.
No, a jedna velká reklamace - parkovací stání je najednou indikováno jako míst pro invalidy - ačkoliv v přílohách smlouvy tomu tak není. Takže mě asi čeká diskuse se Skanskou - to zas bude komunikace :-/
no, koupil jsem si jedno širší a explicitně jsem se ptal na to, jestli je pro postižené. odpověď byla, že není. Ve schématech, co jsou součástí smlouvy, také není uvedené jako pro postižené.... Fakticky mě to nezajímá a ať si to vyřeší jak chtějí. Další zklamání v tom, jak komunikují s klienty: nejdřív změna fasády, pak sociální byty, pak tyto změny - nehraničí to už s obelháváním klientů? Psal jsem dnes Polnickému (ještě nikdy mi na nic neodpověděl ani nezavolal zpět) a argumentoval rozdílem mezi přílohou smlouvy a skutečností a že tedy jak to chtějí řešit.
Jinak byt celkem OK - nějaké skvrny a to přemalují, odřené dřevěné dveře, ty vymění a doplní spárování. Takže jinak prohlídka celkem OK a jediný otevřený bod je, že bez mého vědomí udělali z mého parkovacího stání stání pro invalidy. Zkusím to vyhandlovat za dveře v komoře, který jsem si nenechal udělat :-)))
Já měl také inspektora, ale ještě jsem si udělal vlastní check-list (měl jsem asi 95% změn oproti standardu) a ještě kamaráda, co je dost detailista - našel dost fleků, takže Skanska znovu vymaluje.
Jinak jsem byl pozitivně překvapenej - nic, o čem by se dalo říct, že by to byl problém. Napak mě překvapili, že některé věci, kde jsem čekal problém (zásuvky v koupelně pod otopným žebříkem), které se jevili zřejmé z listopadové prohlídky, samostatně vyřešili.
@kibis Tak super. :-) My téměr vše v pohodě. Strop v jednom místě ne úplně dobře vymalovaný, ale budeme dělat podhledy, takže jsme jim řekly, ať to nechají. Inspektor říkal, že ten byt je moc pěkně připravený na finální přejímku. :-) A je to jeden z těch lepších. My jsme teda nadšené.
jo, to uzvánám. u mě taky nadšení - jak se podařilo zkombinovat barvy, koupelnu jsem komplet přeházel atd. Vlastně mi z původního zbyly jenom zdi a světla :-D jinak jsem všechno změnil :-))))
To parkovací místo je jediné, co mě namíchlo...Ale uvidíme, příloha smlouvy a informace na/v ní uvedené jsou závazné pro obě strany :-)
Myslíte, že byste mohl nasdílet ten check list? Chystám si ho udělat na příští týden a docela by to bodlo. Jinak já mám taky širší parkovací stání, tak doufám, že si nebudu muset pořídit nálepku. Díky!
A kde je vlastně problém? Jen v tom, že je tam nakreslený vozíčkář a Vy nemáte průkaz ZTP nebo ZTP/P, abyste tam mohli parkovat? Vždyt to je ale Vaše místo, nezávisle na nakresleném obrázku, ne?
tak ano, je to moje místo,můj majetek.... jde o dvě roviny:
1.) rozpor mezi smlouvou a skutečností, resp. zejména OPĚT neschopnost komunikace (mimochodem včera jsem psal Polnickému - OPĚT bez odpovědi. Upřímně - sám mám v týmu obchodníky. Za takovéto chování bych je vyrazil - nejdřív ta s prominutím krá.a Vavreková, teď tenhlencten ťulda)
2.) principiálně mi to vadí - spíše psychologická věc, uznávám, ale...
PS: Navíc, o Skansce co není jen o negativech - např. pan Matička z klientských změn nebo i ta paní Voborníková z inspekcí - absolutně bez problémů, ochotní, komunikativní... Jen ty jejich "makléře" bych vyrazil
@kibis My s Hercogovou nemáme sebemenší problém. Asi jste nasterfil na špatné lidi. Vše je o lidech. I já pracuji s lidmi a upřímně, třeba prudiče fakt nesnáším. :-D Vždy je to o komunikaci, ale když někdo něco moc hrotí, a pořád má s něčím problém, tak to je taky na prd. :-)
My jsme třeba Hercogové za celý rok a kus psaly zhruba 2x ... A vždy odpověď téměř ihned... :-) Zkrátka žádný problém.
Připadá mi, že některé věci, co lidé řeší, jsou vážně zbytečné... :-)
no to chápu. nicméně se za prudiče co řeší dotazy typu "už máme adresu?", "už máme číslo popisné" nepovažuju. Jako klient, který Skansce zaplatil nemalých x set tisíc navíc na klientských změnách, nemám pocit, že by se mnou byť jen elementárně komunikovali. Neodpověděli na termíny dokončení, neodpověděli na dotaz jak je to se sociálními byty, neodpověděli na dotaz/reklamaci s místem. U Vavrekové to dokonce bylo tak, že když jsem chtěl technické výkresy s kotami, tak mi řekla, abych si stáhl schéma z webu a podle měřítka si si to orientačně přepočítal - pro techniky celkem brutál přístup :-)
Takže NE, neprudím s každou kravinou, ANO, vyžaduji odpověď od lidí, které si nemalými penězmi platím.
PS, Terezo - Vy jste dostala nějaké oficiální vyjádření např. na téma sociální byty? Nějaký dopis, mail?
@kibis Cože? Já přece neřekla, že jste prudič. 😃 Mluvím obecně.
Na sociální byty jsem žádný dotaz nikomu ani nepsala. Takže nemůžu čekat žádnou odpověď 😃 Vše bylo napsáno na stránkách Skansky, tak proč se ptát ještě dál?
Každý jsme Skansce něco zaplatili a je jí jedno, že někdo dal tolik a někdo tolik. Zrovna makléřům, aspoň podle toho, jak jsme s nimi o tom mluvily. Můj kamarád dával 800.000 za změny bytu na Milíčově a jednali s ním stejně, jako jednají teď s námi, které jsme si za tolik peněz změny nedělaly.
Světe div se, stačila nám i, pro některé pouhá, hodina na předpřejímku bytu (ne, nemáme 1+kk bez KZ). Zkrátka nemáme žádný problém. Vlastně i v bytě na Milíčově nebyl dosud žádný problém... A tak neni třeba ho vyvolávat. 😊
Kdyby se tady ocitl někdo z Modřanky (Rezidence Modřanka, Modřanka Tower) tak jako já, bylo by fajn také sdílet zkušenosti jako sousedé zde. Na facebooku je už skupina "Bydlíme v Modřance" - https://www.facebook.com/groups/modra...